Babynest

Jag försöker vinna babynest på Tradera :) haha är inne på min andra budgivning.
Detta kan tyckas vara en onödig grej, men jag tycker den passar oss.
Dels för vår säng är delad, vill ju han ska kunna ligga mellan oss utan o trilla ner
Vår soffa är ganska hård o när han ligger där o är trött kan det vara mysigt o sova vid mamma i soffan, så kan jag gå ifrån då o då om det skulle vara något utan att han trillar ner.
 
Jag vill inte lägga mer än 300 kr på ett babynest, då är detta ungefär halva priset mot affären.
Det ska vara ett nytt så inget begagnat.
 
Hoppas jag vinner ett, men jag har ju gott om tid på mig, bara jag har ett innan Juni :P haha
 
 
Babynest
 
Fick idag reda på att ännu en av mina vänner får en lite pojke :P GRATTIS gumman!!
 
haha blir inte bara bebis träffar utan pojkträffar sen i sommar :P Stackars de få små flickorna kommer inte ha det lätt, gäller det att vi uppfostrar våra pojkar rätt ;)


Kommentarer
Belovely

Har läst väldigt bra om sleepyhead. Den ska ha stabilare kanter än tex de man beställer på nätet som folk syr på beställning.
Men den på bilden du la upp såg bra ut.
Köpte ett i fredags och hoppas det kommer snart :))

2013-02-11 @ 18:42:12
URL: http://www.belovely.blogg.se
Belovely

Och ett tips när du lägger bud på tradera är att inte lägga bud föränns precis innan auktionen är slut. Då höjer du inte priset i onödan och andra hinner inte buda över, och lägg också ett maxbud för då hinner inte andra budare lägga över innan tiden tar slut :) men lägg då det du max är villig o betala.

Svar: Jag har så kass tålamod med o vänta, så rädd jag ska missa det :P Men ska försöka hålla band på mig in i det sista :D haha nä vet inte heller om det stämmer riktigt med hårfärgen men tror jag väntar till efter sommaren då håret bleks så mycket då, plus jag måste spara mina pengar ;) haha du precis som jag shoppar loss till grabben :D Mycket roligare
Johanna

2013-02-11 @ 18:44:07
URL: http://www.belovely.blogg.se
Belovely

Har öäst mkt om det med hårfärg och bara för det nojar man som fan :) att de kanske kan ge cancer och missbildningar :S. Jag använder toning så det kanske är lite mildare iaf.
Men man vill ju inte riskera nåt. Samtidigt finns det kemikalier i hudkräm, Sköljmedel, smink osv.

Sålänge du är inloggad och har koll hela tiden o uppdaterar sidan ofta så missar du inte det :) men du kan annars lägga ett maxbud när de är ca 3-4 min kvar ifall nån annan lagt ett maxbud, för då tar de längre tid o lägga ett bud. Får hoppas du vinner babynestet!

Jag har shoppat sjukt mkt sen vi va på RUL. Beställde väggdekor med massa stjärnor nyss :)

Svar: Bra tips, ska jag verkligen lägga på minnet :)
haha ja efter RUL har man gått crasy, mitt sparkonto krymper, men får väl tänka att det är sånt som detta jag faktiskt har sparat till. Vad var det för vägg dekor du beställde nu? Beställde du inte den med storstaden? Eller detta är något annat :D hehe
Johanna

2013-02-11 @ 21:11:47
URL: http://www.belovely.blogg.se
Emilie b

Tror de finns i Ullared o de är inte onödiga :)

Svar: ahaaaa ok! Då får vi se om jag vinner min budgivning nu då annars väntar jag till ullared :) wohoo.
Johanna

2013-02-11 @ 23:38:12
Michelle

Ja verkligen, den växer och växer! Verkligen "stor" på eftermiddagen :D härligt, längtar ny bara till sommaren! :)

2013-02-12 @ 15:06:54
BeLovely

ja man har ju sparat till bebisen, så det får kosta endel :) Varit värre om man inte haft pengar o tagit lån.
Ne detta va bara stjärnor jag antingen kommer sätta över spjälsängen, på sängen eller på garderobsdörrarna :)

Svar: typ wallstickers?? :P det har jag oxå köpt ;) haha fast det var ett tag sen, när vi började med hans byrå projekt. Saknas fortfarande knoppar sen är den klar då ska jag lägga upp bild :) Älskar stjärnor
Johanna

2013-02-12 @ 18:36:32
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Ah precis :) sen ska jag nog köpa wallstickers med hans namn härifrån : http://www.unikdekor.se/visa_produkt.asp?t=V%E4ggtext+%2D+Namn&id=824&lang=sv

Går välja typsnitt, storlek o färg. Sen kanske sätta en stjärna jämte eller nåt :)

Svar: Ahhh va perfekt, tack för tipset :P Känns som vi har rätt lika smak må jag säga :D Uppskattar verkligen dina tips :D
Johanna

2013-02-12 @ 19:21:15
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0