Bettskena

Massa bra fix avklarade idag. Jag sista dagen sen är det jobb som gäller. 100% all in i 2 månader sen går jag hem igen.
 
Åkte till tandläkaren o fick min bettsken, ja jäklar va klumpigt, ska man verkligen kunna sova med den?
 
Ringt jobb o bestämmt mig för att spara min semester, ingen anning om det blir bra eller inte. Men nu blir det så iallafall. Har tagit en vecka (5 dagar) mellan gravidpenning och mamma ledigheten. Så vi inte blir helt ur fattiga den månaden plutten kommer, skulle ju vara passande.
 
Ska ringa lönekontoret så jag får lite bättre koll på vad som gäller med mina 10% extra samt hur länge jag får detta.
 
Samlat ihop alla papper som ska lämnas in till jobb imorron.
Allt som ska fyllas i av mig och min chef samt det soms ak fyllas i av lönekontoret. Det är för min ansökan till gravidpenningen.
 
Skrivit en hel sida med todo, todos dom ska göras nu o som ska göras senare. Bättre för mig o skriva upp det så att jag inte går o har min hjärna på overload, lätt hänt kontrollbehov som jag har.
 
Jaha ska bli intressant hur det ska gå o jobba, undrar hur trött jag kommer bli :/ Blir ju tröttare än tröttast av o gå o handla.. Aja hoppas det ska gå bra för inkomst behövs bannemej mer än nånsin.
 
 


Kommentarer
Madeleine

Hoppas det går bra på jobb imorgon :-) hur lång tid tog det för dig att få svar på gravpenningen? Jag väntar med spänning på posten varje dag nu ;-) vad skrev du och dem? Håller tummarna att det går bra imorgon! Kram kram

Svar: Det gick bra på jobb :) Satt bara reserv vilket innebar jag fick fixat massor med bra saker och blev inte utkallad till något tåg :) Jag har inte fått svar på gravpenningen ännu, men nu har vi iallafall fått skrivit ihop mina intyg m.m skicka till lönekontoret så hon kan fylla i min inkomst, så fort jag får tillbaka det så skickar jag in alla papper tillsammans. Har du ansökt eller? Lite jobbigt du la upp dumlekakorna haha för nu kan jag inte tänka på annat :O
Johanna

2013-02-25 @ 21:06:14
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se
Madeleine

Aha okej, då förstår jag! De tar väl sin tid på f-kassan verkar det som... Jag skickade in min för 2 veckor sen imorgon och har ännu inte fått svar, de har väl 30 dagars handläggning om jag inte har fel för mig. Eller hur, de där jäkla kakorna.. men goa är dem :-) Kram kram

Svar: Min kollega skickade in för ett tag sen, hennes tog tre veckor ungefär... När har du tänkt gå hem? Håller tummarna för dig, o att man slipper krångel. Man har ju hört sånna historier.. KRAM
Johanna

2013-02-26 @ 19:28:07
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0