En senare förändring

Är inne på att jag vill färga håret.
Känner mig så trött på det blonda även om jag vet att jag kände förra gången att det var inte jag o vara brunett. Jag tänkte inte göra det så mörkt som förra gången, mer ljusbrunt.
Ska dock inte göra det nu under graviditeten utan det får bli sen efter sommaren.
 
Ser dock väldigt mycket fram emot mitt lilla förändrings projekt. Framtills dess blir det att klippa topparna :)
 
Men ska verkligen göra nått kul o fräshas upp under mamma ledigheten :)
Tror liten kommer bli mörk så då kommer vi matcha varandra ;) hehe
 
 
 
 
Niclas kommer gilla det också ♥
 


Kommentarer
Belovely

Du passade i mörkt hår. Varför väntar du tills efter graviditeten? Får man inte färga när man är gravid? Jag färgar utväxten ungefär varannan månad, annars ser jag skallig ut haha då min utväxt är så ljus :)

Svar: Ja d e lite därför jag inte vill ha så mörkt som jag hade på bilderna, för då nmär utväxten kom så ser man ju skallig ut haha.. Inte snyggt. Ja har läst lite olika, men på vissa står det att det överförs kemikalier via hårbotten som kan skada så jag väntar o fixar det sen efter. Har man varit blond nästan hela livet ska jag nog klara mig ett par månader till, plus det blir ganska perfekt efter sommaren, brukar gillar vara blond o solblekt på sommaren så blir jag mörkare sen :D Färgar du ditt själv eller hos frissan? :)
Johanna

2013-02-11 @ 14:27:25
URL: http://www.belovely.blogg.se
Belovely

Okey. Har med läst lite olika. Fast är skeptiskt att det kan gå in i hårbotten o sen vidare till moderkakan :)

Jag gör det hos frissan, min kompis är frisör, innan hon blev det gjorde hon det hemma på mig :)

2013-02-11 @ 18:46:15
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0