En shopoholics bekännelse

Ullared var kanon! Helt fantastisk dag och jag svävar på mitt babymoln. Så mycke saker jag har köpt. OCH jag är riktigt nöjd med Allt :D
 
 
Mysfiltar
Teddy 29,95
Lejon 79,95
 
 
Lampor
Skärmar 119
Lampfot79,95
 
 
Bad
Badbalja 79,95
Badstol 39,95
Babycape 49,95
Badleksak 29,95
 
 
 
 
Skötbädd 149
skötbäddsöverdrag 29,95
 
 
Mat
Bröstpump 139
Haklapp 49,95
Sugpropps tallrik 49,95
Rese tallrik 19,95
Flaskborste 16,95
Vällingdoserare 19,95
 
 
Lek

Dinglis 39,95
Skallra baby ringar 29,95
Lamaze uggla (vagnhänge) 149
Brio skalla 39,95
Brio bil, Musse 69,95
 
 
 
Matstolsdyna 89,95
Påslakanset, säng 79,95
 
 
Strumpor 14,95 st
Napphållare 29,95 st
bodys 29,95 st
byxa 29,95
dregel haklapp 16,95
badbyxor 49,95
 
 
Ammningskudde 139
 
 
 
 
 
 
Köpte även en vit Ryamatta - Bild kommer senare 399
 
Ett skötbord, skulle vara vitt men kom hem med ett svart, en snäll vän som kan vara bud o byta? 499
 
Massor med smått o gott som ni säkert kan klura ut.
 
Jättefina födelsedagspresenter till Tindra som snart blir sex, men det visar jag senare om hennes ögon plötsligt skulle bli stora ;)


Kommentarer
Vera

Ohh vad fina saker du köpt.
Finns det något kvar som Ni önskar er, som ni inte redan har =) ???

Svar: haha duuuu det finns MASSOR :D :DInte klokt, plus nu har jag mega köp stop :O
Johanna

2013-02-22 @ 20:25:33
URL: http://www.veraskok.com
Carro

Åh, jag var också där nu i veckan! Där är så mkt fint men jag vill inte handla än, fattar inte hur jag lyckades komma hem utan en enda sak till mini hihi! Så fina saker du fyndat gumman! Kram

Svar: haha nä det fattar inte jag heller hur du lyckades ;) Men oj så skoj det var att totalt shoppa loss på riktigt,tror alldrig jag gjort så. Kollade knappt på priset bara tog det jag verkligen ville ha. Verkligen värt pengarna tycker jag o få köpa fint till sin lille. Dessutom så mycket roligare :D
Johanna

2013-02-22 @ 20:32:25
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen
Vera

Vad bra att det finns saker kvar =)

2013-02-22 @ 20:35:33
URL: http://www.veraskok.com
Belovely

Jättefina saker :) mkt du köpt som jag missade. Som nässug o sånt och amningspadsen tex :) vi köpte med den stolsdynan, skötbädden, dräggellapparna och badbaljan me den handduken :)

Svar: Ja jag sprang i gångarna 50 gånger o sen när jag va på hem inredning så sprang jag tillbaka igen haha :P Men jag hade två vänner med mig som har barn sedan tidigare, så det var dem som plockade på mig allt sånt. :D Jättebra för annars hade inte jag heller tänkt på det. Men mycket av dem sakerna som amningspadsen o så dem kostar typ samma här hemma på rusta eller öob.. :) haha ja man hade inte så många alternativ tyckte jag, d va typ stjärnor o olika antingen rött svart eller beiget. Blev lite besviken där, Men sen samtidigt så gillar jag ju stjärnor så det gjorde inte mig så mycket personligen :)
Johanna

2013-02-23 @ 23:26:15
URL: http://www.belovely.blogg.se
Therese

Amningskudden är kanon, jätte skön när man ammar + att den är super att lägga de lilla knytet i när han ligger i soffan tex, de ligger mjukt, stabilt och så kommer de absolut ingen stans. Sen kan jag säga att den är inte så dum för mamma heller att vila på :)

Såg att du inhandlat en böjbar febertermometer. De är topp och enligt min dotter inte lika "otäck" som den som inte är böjbar.

Nässug är också jättebra att ha.

Svar: Ahh men va bra :D haha så betryggande att man ändå köpt saker som är bra :D Man har ju liksom noll koll känns d som. haha tror jag är försäljarnas dröm just nu, för visst vill mn a allt :P orimligt dock :P
Johanna

2013-02-24 @ 23:07:56
Sabin

Vart köptemdu tex bbadbaljan och de andra barnvakterna? De var så bra priser på allt :)

Svar: Jag har köpt allt det som jag la upp som bild på den sidan på Ullared :D JÄTTE bra pris på mycket o jag måste ha sparat en hel del på mina köp där ist för en baby affär hemma :D Rekomenderas :) + det är en riktigt skoj dag att göra med tjejkompisen ;)
Johanna

2013-03-08 @ 22:52:20
URL: http://sabiiin.blogg.se
Sabin

De andra barnsakerna *

2013-03-09 @ 09:17:22
Sabin

Aha misstänkte det. Åh jag måste ka dit nån gång, verkar finnas mycket att fynda och allt du köpt var jättefint :)

Svar: Tack så mycket :) Jag är själv helnöjd med utflykten till Ullared :D
Johanna

2013-03-10 @ 09:42:06
URL: http://sabiiin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0