Family

 
 
 
 
Min vackra lilla Guddotter Jolie! Tittar på dessa bilderna och bara myser. O hur fina fint är det inte med Niclas o en liten bebis :D hihi som man smälter
 
Jolie fyller snart ETT år, det är helt galet vad som hänt på detta året. Jag har jobbehelg på hennes födelsedag så men jag hoppas verkligen jag kommer kunna vara med o fira henne. Jag ska finnas där för henne livet ut. Denna tjejen är underbar på så många sätt. Hoppas hon och vår lille kille kommer kunna leka och ha kul tillsammans. Alltid en speciell plats i mitt hjärta och jag älskar henne så mycket.
 
Hennes mamma är min bästavän, som min syster skulle jag kunna beskriva henne.
 
Emelie ska vara GudMor till vår son ♥
Det känns jättebra och jag vill helt klart att de ska ha en relation livet ut.
(Gudmor blev jätteglad när jag frågade och längtar nu mer om det går efter lillkillen)
 
Jag och Emelie är familj, det har vi själva sett till ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0