Första posten

Haha idag hämtade vi ut ett paket på posten, som var till:
 
 
Haha lite kul :P Blev helt chokad när jag såg det. Fatta inte hur dem kunde veta, men jag fyllde i på nån sida där de undrade vad han skulle heta, Adrian, sen har dem ju tagit mitt efternamn till det. Även om jag tyckte det klinga bra o lät coolt så ska han faktiskt heta Clausen efter pappa.
 
 
 
Dem hade nog ett erbjudande nu, för egentligen är frakten 59:- men denna va helt gratis just nu.
Verkligen jättefint.
Boken om mig ska jag snart sätta mig o börja fylla i allt det jag kan.
Prinsen o prinsessan har vi nu börjat läsa högt ;) haha känns lite fjantigt men det står man ska börja redan nu så varför inte ;)
Rekomenderar verkligen att ni går in på goboken och beställer hem detta. Tror faktiskt jag kommer fortsätta vara medlem då man får hem jättefina böcker, kul med nytt, men sen kostar det såklart.


Kommentarer
Lina

Mitt startpaket kom på norska, avbokade allt direkt och då blev jag nerringd av diverse säljare från olika barn/föräldra klubbar 2-3 ggr/dag i några veckor.
Har jobbat på deras kundtjänst tidigare så kändes lite dumt att vara medlem i deras klubb, var förberedd på att det skulle ringa en del men inte så mycket..!

Svar: Oj men fy! Ja det blir säkert så. Jag svarar dock aldrig på nr jag inte vet så kommer säkert bli ännu jobbigare då. Jobbade du på goboken? Sitter o försöker klura på om man ska fortsätta vara medlem, ser ut o vara fina böcker, men vet ju inte hur dyrt o hur ofta de kommer skicka ut böcker. Har du nån koll på det?
Johanna

2013-02-24 @ 23:59:45
URL: http://babylovin.blogg.se
Lina

Paketen har samma pris alltid, vet inte bad de ligger på nu men var 149/159 när jag jobbade där. Porto är inkluderat i de priset så de tillkommer ingenting på de. Om du får hem ett paket du inte vill ja kan du alltid returnera de. I varje paket får du information om nästkommande månads paket, då har du möjlighet att avbeställa om du inte vill ha de. Normalt kommer paketen en gång i månaden, men det kan man ringa in och ändra om man vill ha dom mer sällan ex varannan månad istället.
Merparten av dom som ringer in är bäldigt nöjda med produkterna, men tycker det blir för dyrt att vara med.
Jag hade hand om avslut av medlemskap så fick ändå en rätt bra bild över vad folk tyckte. Så produkterna är det inget fel på!
Personligen så skulle jag vänta lite med att vara en antiv medlem, kanske till barnet är ett halvår-år gammalt eller så, böckerna ska ju vara åldersanpassade men inte alltid de stämmer så bra.. Beror ju på hur barnet utvecklas liksom!
Jag har letat efter en sån boken om mig bok men inte hittat till vettigt pris, så blev att jag beställde stt startpaket till men i sambons namn, haha, känner mig lite som en skurk ;) för jag kommer ju avsluta de direkt igen och skita i all svara på 046-nummer :P

Svar: guh va bra du sa det, jag ringde o ändrade så jag får hem var tredje månad :D Så kommer jag som du säger göra detta ett par gånger. Känns som om det är en väldigt bra grej o det är alltid kul o fy nytt o läsa. Dock har priserna ändrats mycket sen du jobba, hon sa de låg på runt 240 kr, så jag kommer nog inte vara med allt för länge, få se hur mycket man har råd med när man går ner på mamma penningen :P Men som du säger, om man inte vill ha det kan man bara skicka tillbaka och det är ju bra.
Johanna

2013-02-26 @ 08:46:43
URL: http://babylovin.blogg.se
Lina

Oj, ja det har verkligen hänt en del på priserna då! Men det är typ tre år sedan jag slutade så kanske inte så konstigt att det ändrats en del ;)

2013-02-26 @ 21:31:17
URL: http://babylovin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0