Garderoben

Igår visade jag lillemans garderob för mina vänner, herrejisses haha den har blivit stooor. Kläderna är så pytte kanske därför jag inte märkt det för dem tar liksom inte så mycket plats.
Jag försöker varje dag o hålla mig, för varje dag jag inte handlar något får jag typ en klapp på axeln. haha av mig själv :P
Gissar ju på att han kommer få en del med tiden oxå. Han har en mormor som inte heller kan hålla fingrarna i styr.
 
Vi får byta kläder 3 gånger om dagen helt enkelt. Blir han en kräkis så kanske det blir så ändå. Vi får väl se var5t detta slutar :P
 
Snart ny månad, det ÄLSKAR vi, June is getting closer. Februari bort ;)
Måste Mars vara så sattans lång :P haha
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0