Gratis är bra

Klickat hem lite Gratis saker :/ haha lär väl bli bombad med reklam nu men men.
 
Libero startpaket, har blivit medlem för att registrera poäng vid köp av Libero produkter.
Man får oftast ett startpaket från Libero på BB, får väl se om det finns i Ystad :)
 
 
Babybox - hämtas efter registrering på Babyland, Babyproffsen eller på Barnens Hus butik
Det var Niclas som registrerade denna och får i uppgift att hämta ut på barnens hus i svågertorp.
 
 
Baby to be box - Hämtas ut på apoteksgruppen vid registrering (vårt första hämta ut paket)
 
 
Gobokens välkomstpaket - nästan gratis, 59 kr i porto, sänds hem efter registrering/beställning
 
 
MAM - och du går in och gillar deras Facebook-sida så får du en gratis napp
 
 
Bambino -  gilla deras Facebook-sida och få en gratis sked
 
 
Finns ett paket på kronans droghandel oxå som jag tänkte klicka hem ;) registering, men dem har slut på boxar o återkommer till våren :)
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Fattade du hur man skulle göra för att få hem skeden och nappen? Har gillat på Facebook men sedan har jag inte fattat hur man gör för att få hem grejerna.

Ska fixa bilder på Nextbodysarna :)

Svar: ja du vet där brevid det står hur många likes sidan har, där finns en sån app du kan klicka på o skriver in din adress. Du vet den rutan där du klickar för o se foto m.m.
Johanna

2013-02-12 @ 18:19:04
URL: http://Http://enlitengroda.wordpress.com
Josefine

Bra tips där!! Du tänkte höra med dig om en annan sak, gjorde ni RUL i Malmö eller var ni någon annanstans? Har det nu på tisdag efter att jag kommit hem och funderar på om man får filma under tiden? De är säkert lika motvilliga som resten av sjukvården mot alla nymodigheter men jag täntke att jag hör för säkerhets skull. Hade varit så roligt att ha det på film och inte bara kort! Kram /J

Svar: Ja vi gjorde RUL i Malmö men jag frågade faktiskt aldrig om man fick! Ha med dig så du kan filma men va beredd på ett Nej, har för mig att det står i kallelsen att man inte får. Men som Belovely säger så finns det ju vissa som har fått :) Håller med om att det hade varit kul o filma, önskar jag hade tänkt den tanken ;)
Johanna

2013-02-12 @ 19:11:51
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Belovely

Josefine: jag va inte i malmö men i växjö. Frågade om vi fick filma med det fick vi inte :/ det har de aldrig tillåtit där. Men vad jag läst på forum är de olika i olika städer.

2013-02-12 @ 19:19:52
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0