Högkostandskortet

Idag fick jag ett högkostnads kort, vilket innebär att jag nu har fri sjukvård..
Känns som lite pensionärsvarning över detta.. haha... Hmm satsar inte på o bli mer sjuk men om jag skulle bli det kan jag ju bli det nu då :/ 
 
Niclas rinngde för o koolla läget, klockan 10.54 frågar han, hur dax ska du vara hos läkaren då?
Jag reser mig upp o skriker HELVETE, NUUUU... Hejdå
Min gravid hjärna i sitt esse.
Klockan 11.03 är jag framme hos läkaren, vilket innebär jag har cyklat riktigt riktigt snabbt.
Kändes som om jag skulle föda ut grabben där o då, o d lät nog så på min andning oxå hahaha. Många som tittade på mig men men :P Jag va där och jag fick komma in o titta till min borttagna leverfläck.
Kan fortfarande känna mig anfådd efter dagens ansträgning, hua. Svårt o andas nu.
Inga fler såna här dagar tack.
 
Iallafall min leverfläck kliar varje dag o ganska mycket, så därför jag skulle kolla upp den. Jag ska smörja med salva och allt såg bra ut. Jag har utvecklat något som gör att det blir såhär, typ vätska under nya huden.
 
 
Nu ska jag sitta i lugn o ro o titta på ett ungamödrar Norge avsnitt ;)


Kommentarer
Z

Lämna in högkostnadskortet på jobb så får du pengarna tillbaka ;)

Svar: Vaaa e d sant? Lämnar jag in kvittot? Inte själva kortet väl? För det behöver jag ju när jag ska till sjukhuset. Men man kanske lämnar in det när kortet går ut??? :D Guh va bra info!! Precis vad jag behöver :P Lite pengar som rullar in haha
Johanna

2013-02-20 @ 12:30:31
Z

Du kopierar kortet och ger till din produktionsledare. Kommer då på nästa lön. Extra pengar är alltid bra :)

Svar: TACK :)
Johanna

2013-02-24 @ 13:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0