Kärlekens förändring

 
 
Har märkt att min kärlek för Niclas har ändrats, den har utvecklats. Den har blivit mer, bättre och större. Så svårt o förklara men jag älskar honom på ett annat sätt än innan. Jag smälter för honom annorlunda. Jag tittar på honom ömmare, jag är honom tacksam. Jag längtar efter honom och saknar efter honom så det vrider sig i kroppen. Jag vill ha hans närhet i princip hela tiden. Han har blivit en viktig del av mig.
Jag behöver honom, jag vill ha honom mer än nånsin.... ♥
 
Vi föralltid Älskling!


Kommentarer
Belovely

För mig har det blivit tvärtom sen jag blev gravid :P
Stör mig på min sambo hela tiden o vill nästan aldrig pussas eller va nära. Vill ha utrymme hela tiden.
Hoppas det blir som vanligt sen efter graviditeten. Är superkänslig för lukt med så nu tycker jag bara han luktar illa hela tiden haha. Men de gör han inte egentligen.

Svar: haha Jag håller helt med dig om det med lukten.... Jag skickar iväg honom flera gånger till tandborstning eller dusch för jag inte klarar lukten :P Ibland tycker jag att jag är riktigt taskig som säger rakt ut eller visar tydligt med ett fryn, men man kan verkligen inte hjälpa som du säger är luktsinnet superkänsligt. Jag är helt säker på att det kommer ändras för dig ;)
Johanna

2013-02-18 @ 12:38:21
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0