Kicka igång dagen

Inatt fick man masa sig upp till toa hela tre gånger. Men det bästa var faktiskt när det var dax för tredje omgången. Då riktigt sparkade han så jag vaknade. O han höll på länge. Jag låg vaken o mös med handen på magen o fick känna hur mycke som helst, min mage måste ha rört på sig massor så hårt som han sparka (jag titta in va så skönt under täcket) Tillslut somnade han igen o så gick jag upp för o gå på toa.
Detta med o somna om sen har jag verkligen inga problem med. Förr hade detta varit ett jätteproblem för jag har brukar bli så pigg när jag öppnat ögonen. Men sen jag blev gravid har jag somnat på två sekunder, oftast igen.
 
Ikväll ska vi ha en liten inflyttningsfest :)
Jag är galet oförrberedd, nog aldrig varit så kass insatt när jag ska ha fest som nu.
Jag är dock sjukt taggade för o träffa alla mina vänner, samt niclas vänner.
Hoppas alla kommer få en trevlig kväll :D
 
Ska strax få upp min morrontrötte Älskling, för vi måste fixa en del idag ;)
 
Hoppas att lillen är generös med sparkar sen ikväll, måste ju visa att han finns där ;) haha
Fast jag har en känsla av att han vaknat o kommer ge mig en massa med rackarbajsare.
Han e så liten o ändå så stark, tycker han börjat vara vaken ganska ofta nu?? :P Trodde dem sov mer hehe..
Jag har slutat väcka honom iallafall. Eller iblad kan det hända. Men inte så som innan ;) Nu får han sova när han behöver det.
Denna veckan börjar ju hans sov schema.  Nu kan man snart märka hur hans vaken tid kommer se ut även utanförmagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0