Köpa/Önskelista

Många som tror jag har köpt allt redan men så är inte fallet :) Lägger upp lite saker jag vet på rak arm att jag vill ha.
Så kan jag ju säga ifrån om jag skulle köpa det själv, annars kan det kvarstå som en önskelista helt enkelt :)
 
Cool bobbycar (Sparkbil)
 
Kanske inte exakt just detta, ska vara ett mysigt och innehålla kul aktivitet för babyn
 
 
Babysitter med bra bounce i och där han kommer sitta ordentligt
 
 
Denna pumpkin filten
 
 
Bozz lammskins åkpåse
 
Gåstol, inte heller exakt denna utan en som kan vara till både flicka och pojke sam roliga aktiviteter
 
 
Ett babynest, viktigaste är ju att det är skönt o mysigt :)
 
 
 
Vet faktiskt inte helt hundra hur mycket vi behöver en sånhär :/  Får tänka på denna lite grann, vad säger ni andra?
 
Product Details
Insättning till vår Ergo bärsele (vår är svart) Så vi kan ha lillen där i när han e mini
 
 
Sophie The giraffe leksak
 
Spjälsängsmobil
 
Matta
 
 
 
Ja lite såhär vad jag kom på på rak arm av saker vi vill köpa eller önska ;)
 
 


Kommentarer
Vera

Perfekt att gå efter, tack =) !!

Svar: Lägger till lite saker när jag kommer på. Dels bra för andra o se men även för mig själv så jag kan koppla bort det och ha det nerskrivet allt jag vill ha ;)
Johanna

2013-02-24 @ 15:06:06
URL: http://www.veraskok.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0