Längtan

Idag är en sån dag när min längtan efter honom är enorm, står knappt ut.
Vill vill vill så gärna ha honom i min famn.
De flesta dagar njuter jag verkligen av den tiden vi har nu, myser med honom i magen o vet att vi två hör samman.
Men sen kommer dagar när man bara vill det ska vara sommar så jag får snusa på honom o bara titta på honom.
 
Det har mer o mer börjat slå mig att jag har en bebis i magen.
Även detta med förlossning har lite börjat trilla in
Jag längtar, vet att det innebär jag får träffa honom, o ut ska han :)
 
♥ Älskad från första stund ♥
 
 


Kommentarer
Josefine

Åh vad mysigt du skriver! Jag har börjat känna så mycket den senaste veckan, det gav mig t om mardrömmar inatt så mycket höll det på därinne och härjade! :D Det är helt otroligt vilken annan syn man får på det hela när den tillkännager sig och man märker i kroppen hur det händer saker på riktigt.

Har legat både på morgonen och kvällen och kikat på bulan som rör sig upp och ner på ena sidan eftersom den förmodligen donar därinne! Den känsla som väcks är underbar, precis som det du beskriver. Och tänk, nu är mer än halva tiden gången för dig! Om Mindre än ett halvår har du en liten hos dig! Visst är det häftigt?! Det blir bara större och större för mig för var dag som det händer mer och mer nu - ljuvligt!

Hoppas allt är väl annars? :D Och vad fin du var på inflyttningsfesten, jättefin! Om 4 dar är jag äntligen (!) hemma, då får vi se till att styra upp nåt tycker jag! Hade varit så roligt! :D Ha det fint! Kram /J

Svar: Åhh va mysigt ditt gryn oxå börjat göra sig känd. Härligt! Nu blir dem bara starkare o starkare. Att känna sitt barn är fantastiskt o vi är verkligen lycklig lottade som får äran att bära på vårt barn.
Allt är bara bra :) Tack såmycket extra kul o göra sig fin nu tycker jag. Tycker gravida är nått av det vackraste som finns.

Oj har det redan gått en månad?? whaaat!? hehe

Kram
Johanna

2013-02-10 @ 23:21:01
URL: http://joeeeee.spotlife.se
lillasyster/ moster

Verkligen älskad! <3

Svar: <3<3<3<3
Johanna

2013-02-11 @ 10:06:02
URL: http://elinjepson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0