Mage v21

 
Då är vi förbi halvägs :D yihooo.
Har även gått in i 6:e månaden, kan ni tänka er? Jag tycker det är helt galet....
 
Som sagt är det mängder som händer nu.
Men jag känner jag mår fint.
Moderskaps intyg har jag fått :) så nu finns det på papper, skickas till fsk imorron ;)
 
Tror mig kunna lyckas ha min vinter jacka hela vintern igenom, vi får väl se, känns som om det spurtar nu.
 
Jag är hungrig konstant
 
Nästäppan ska vi inte ens snacka om
 
Jag har nu gått upp 2 kg, vips så va dem där haha kändes som om dem kom på en dag då jag tycker mig ställa mig på vägen nästan varje morron, helt plötsligt va dem där, o ja jag blev chokad. Inte så att det steg lite i smyg utan pang så satt dem där dem skulle haha :P
Har varit + 2 kg nu i tre dagar så jag antar de är där dem ska.
Dem är så välkomna såååå ;)
 
Ska ju inte handla mer nu innan ullared men jag föll pladask för denna enormt säta pyjamas. Jag e inte så värst mycke för disney som musse mumin nalle puh o alla dem, men här kunde jag inte motstå så nu har min kille oxå lite barnprogram på sina kläder ;) tog i stl 62.
 
 
Anmäld till gravid yoga som börjar den 21/2, får väl se hur handleden ser ut.
Längtar ihjäl mig till att få ta av bandaget. Kliar till tusen o gör mig på riktigt dåligt humör
 
Varit med Emsan o Jolie idag o vi snackade lite förlossning, jag kan faktiskt säga att jag längtar o ser fram emot det. Då menar jag inte att Emelie förskönare en förlossning nej nej hon ger mig alla äckliga detaljer oxå :P haha men ändå så ser jag fram emot detta. Då vår lille son kommer till oss!


Kommentarer
Belovely

Skönt du fått ditt intyg. Jag ska inte till barnmorskan föränns 28 februari.
Men vet du vad man mer ska skicka in? Är de arbetsgivarintyg också? Tänkte så jag fixat det innan så det bara är o skicka sen :)

Svar: Vad jag har förstått skas man först skicka in detta. Sen skickar de ut nya papper som du ska få ifyllda av arbetsgivare samt lönekontoret, så är det för mig iallafall. Sen ska ju jag söka havndeskapspenning/gravidpeninning o så är det en jäkla massa papper extra. Om jag ska vara ärlig så har jag ingen bra koll alls, får ta d lite som det kommer :P
Johanna

2013-02-07 @ 09:13:58
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Okey men det stämmer nog. Trodde först man skickade in arbetsgivarintyg direkt men de gör man nog sen.
Känns som det kommer dröja innan allt är klart jag vill veta nu så man kan slappna av.

2013-02-09 @ 21:02:58
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0