Mage v22

 
+3 kg.. Nu stiger det stadigt ;)
Haha men det är illa om det ska fortsätta med ett kilo i veckan :P Då blir jag som jag trodde från början :P
 
Börjar känna att det blir tyngre, när jag reser mig från sängen o soffan märker jag tynden på ett annat sätt. När jag är ute o går så går det långsamt och det trycker, svanken har börjat svanka mer o mer.
 
När jag sitter så sitter jag bredbent så magen får plats mellan benen :P haha detta när jag ska sträcka ut ryggen.
 
Ryggen börjar göra sig smått påmind igen, undrade var det tog vägen..
 
Man märker han ar mycket utrymme där inna, han går från o kicka ena sidan till den andra :) Han är vaken ganska mycket tycker jag o bjuder oss på sparkar :) Fasar lite för det dock, tycker min lille redan är så stark ju o han e bara så liten.. hur ska han sparka när han blir större? Hmm, va snäll till mamma :D
 
Han gillar Inte när jag ligger på magen, så fort jag läger mig på magen vaknar han o strejkar.. typsikt jag som älskar magen.
Har fått låna en gravidkudde av Emelie som hjälper mig enormt, då ligger jag lite halvt på magen o det funkar kanon. Blir lite varmt när jag somnat med då sparkar jag bara ner den för då har jag ju somnat ;)
 
Jag känner mig vacker och fantastisk, trotts skavanker.
Jag älskar fortfarande och vara gravid, blivit mer otålig på tiden dock :P Vill ju ha honom ute ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0