Mage v24

 
Vi står på + 4,5 kg
Vi har full aktivitet dagligen
Jag har börjat få svårt för o sova på magen (ont)
Vår lille inneboende svarar på vår beröring
Jag är hugrig konstant
Jag har ont i ryggen
Jag är täppt i näsan
Jag tycker tiden går snabbt
Magen växer
Jag läser på om förlossning just för tillfället och längtar massor
Jag känner mig vacker
Man ser tydligt att jag är gravid
Jag är sugen på saker lite från o till, kan få akut sug men inget specifikt
Jag tror du kommer bli en stor pojke, stark
Du är vaken just nu :) Mysigt
Ibland är sparkarna lite obehagliga faktiskt, så himla mycket och jag blir chokad, overkligt.
I förrgår hade jag papper på magen dom Liten sparkade ner.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0