Öm

Så öm i hela kroppen idag. Men det var det värt ;)
 
Kom ju på att min mamma halvbor i gbg o kanske kunde hjälpa mig med skötbordet. Javisst kunde hon det :D
Åhh va bra. Kan säga att en sten föll från mina axlar. Tyckte det var jättejobbigt att det inte blev som jag hade tänkt
 
Thank you Mother ♥
 
Tänkte även lämna tillbaka napphållarna, dem köpte jag nog bara för jag kunde, inte så värst fina o finns definitivt roligare. Så dem kändes lite onödiga.
 
Idag ska jag inom Jysk för att hitta innerkuddar till mina fin fina fodral som jag köpte, dax o byta ut kuddarna i soffan.
 
Imorron är det loppis i trelleborg så då tänkte jag dra dit o se om man kan hitta något. Typ en gåstol har jag i tankarna, dem kan ju inte vara allt för slitna i andra hand. Men vi får se, mest kul o få lite insiration och kanske ett fynd eller två :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0