Sammandragning

Vet inte om jag haft det innan. Men idag kände jag det Tydligt.
Jäklar va hård jag blev, som om alla magmuskler spände sig i nedre magen.
Nu börjas det övas för fölossning misann ;) hehe
 
Plockade upp tvätt från golvet och när jag reste mig så kom den.
 
Kanske ankomst tack vare super cyklingen imorse?!
 
Men vad jag förstått så är det ganska vanliga vid denna tidpunkten av graviditeten.
 
V 22 (21+5) Första tydliga sammandragningen ;)
 
Haha ja det gäller o anteckna så jag kommer ihåg allt sen :D


Kommentarer
Emelie (Pooh)

Nu kommer de bara komma oftare och oftare :) Helt ofarliga som tur är!

Svar: Ja jag fick inte ont av min o fick mest en wow känsla. Ritkgit mäktigt va kroppen gör :D Så det är så att när det väl börjat kommer de oftare? Tror det berodde på min hektiska morgon faktiskt..
Johanna

2013-02-18 @ 18:57:23
URL: http://www.livethosmig.bloggo.nu
Emelie (Pooh)

Nä de gör inte ont, bara spänner liksom. De brukar komma oftare och oftare ju längre in i graviditeten man kommer. Sen beror det ju lite på vad man gör också... Fast jag har kunnat ha rekordmånga sammandragningar en dag jag bara tagit det lungt.
Visst känner man dig plötsligt supergravid då? Hehe :P

2013-02-18 @ 20:21:33
URL: http://www.livethosmig.bloggo.nu
Mamma

Haha. Visst e de mysigt att va gravid!

Svar: Jaaaaa Jag älskar det...
Johanna

2013-02-19 @ 21:46:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0