Skräckdröm

Jag vaknade upp av en skräckdröm, fy fasiken jag va så rädd. Kan nog inte minnas att jag varit så rädd förr.
Det försvann inte ur huvudet på mig och även när jag va vaken tyckte jasg mig "se mina drömmar"
Att gå på toa då va ju det värsta, fick riktigt ont i magen. Tog mig i kragen efter att suttit ihop krupen i 10 min. Sprang tillbaka till sängen o hoppa ner, försökte somna, helt omöjligt.
Väckte Niclas som fick hålla om mig o klappa mig.
Tydligen kunde jag heller inte släppa drömmen förren jag va färdig med den, varje gång jag blunda kom den tillbaka o jag va så rädd :(
2 timmar senare kan jag somna!
 
Usch fy fan asså vilken pärs, inte sovit bra alls inatt.
 
Jag va i ett hus med en 2 kollegor vi skulle se skräckfilm :/ (Jag kollar inte skräck) Denna filmen gick över och blir verklighet. Flygande rökande händer som kan bli osyngliga dök upp o skadade oss, först bara skrämde dem oss, sen började dem göra oss illa.
Min ena kollega skulle lämna huset då tog rökhanden ett grepp om hans hand o sköt han så han sköt sig själv mitt framför mig bakom dörren. Ingen kunde skulle lämna detta huset. Jag springer tillbaka till mign andra kollega, händerna drar i oss o jag vaknar
 
När man är gravid blir en drömmar hundra gånger mer intensiva, och verkliga. Inte första gången jag har svårt o urskilja på om det är en dröm eller inte. :( I detta fall va det riktigt jobbigt.
 
 


Kommentarer
Belovely

Jag drömmer också helt sjukt och verkligt. Och aldrig bra drömmar heller :/ inatt drömde jag att min mamma skulle dö i cancer o då ville jag inte leva så vi hoppade från en lägenhet o dog tillsammans :S tur det bara va en dröm!

Svar: Men usch o fy!!! Verkligen tur det bara är drömmar, men hade helst varit utan dessa jobbiga hemska drömmarna, svårt o släppa sen när man är vaken ju
Johanna

2013-02-14 @ 23:02:10
URL: http://www.belovely.blogg.se
Belovely

Får du också typ ont i kroppen på riktigt när du drömmer mardrömmar? Typ om man blir jagad o nån får fast en? Jag får en väldigt obehaglig känsla i kroppen vid läskiga mardrömmar

Svar: Ja asså jag kände när dessa häbderna tog på mig, och jag kände att det gjorde ont när de kramade åt, framförallt vaknade jag av när två händer kommer o tar mina revben o det kitlas så hela jag ryser, då vaknade jag och den känslan satt i kroppen länge. Riktigt obehagligt, tänk va hjärnan kan spela spratt med en
Johanna

2013-02-14 @ 23:04:11
URL: http://www.belovely.blogg.se
BeLovely

ja allt sitter ju i hjärnan :) drömmar kan kännas väldigt verkliga. Men då är det skönt när man vaknar och inser det bara va en dröm.

2013-02-15 @ 17:26:47
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0