StoraSyster

Igår fick vi hem Tindra :)
Igår fick hon känna första sparken av lillebror. Önskar vi hade fimat glädjen i hennes ögon när det hände. Hon tyckte verkligen det va så häftig o fick ett stort leende på läpparna :)
Hon längtar massor efter lillebror.
Just nu leker hon mamma själv, dem är ute o går med vagnen till parken, för hennes bebisar sover inte om nätterna så då får hon ut o gå med dem så dem somnar. haha sötnos
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
Tindra leker med sina bebisar ;) Kläderna på sänge togs fram redan igårkväll då hon ska på kalas idag. Hon längtar massor. Hon beställde även en fläta igår så att hennes hår kan vara lockigt n
är hon ska vara fin :)
 
Morronmys har vi här hemma. Jag o tindra har slagit in fördelsedagspresenten och gjort ett kort till födelsedagsgrisen.
Hon ska på kalas till en som heter Tiara.
 
 
 
Jag är verkligen hungrig hela tiden.
Går inte länge mellan mina mål. Jag försöker äta så nyttigt som möjligt. Mycket frukt o grönskaker. Men vissa dagar är kaos o jag äter massa onyttigt, men det unnar jag mig.
 Men det är inte lätt kan jag säga. Jag lägger mig hugrig jag vaknar hungrig. Jag kan vara hungrig t.o.m direkt efter kvällsmaten..
Vi får se hur jag ska klura ut detta ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0