Tjejmys

Idag har jag haft fin besök av min mamma och mormor. Jättemysigt suttit o snackat i flera timmar. Så roligt o höra om hur det var för mormor o vara gravid o hennes minnen med förlossning graviditet bebismamma o.s.v
Min mamma är ett mirakel bebis, mormor hade blivit tillsagd att hon inte skulle kunna få fler barn för hennes livmoder va helt kaputt. Tänk vilket mirakel o plötsligt känna hmm något är annorlunda, då va mormor ungefär i 3 månaden. Hon trodde inte på sina symtom då de sagt hon inte kunde bli.
 
Min mamma kunde inte längre hålla sig från o vara mormor så vi fick presenter :D
 
 
En galet söt onepiece :D med avtagbar luva!
 
 
2 fräcka bodies :)
 
Vilken garderob vår grabb kommer ha. ;)
 
Det är alla ♥ dag
så vi tar dagen i akt o går ut o äter på restaurang, mysigt då vi inte gör det alls ofta.
Vi ska dit med Sus o Chris, så det blir en äkta dubbeldejt :D
Min käre har inte bokat förren kl 20.00 haha vet inte alls varför han bokade så sent, det säger han att han själv inte vet :P men men kl 20 ska vi ut o äta gott :)
 
Hoppas ni alla får en riktigt mysigt dag :)
Just nu sprallar lillen imagen och ger mig kärlek ;)
 
Idag fick mamma/mormor generösa kickar förresten


Kommentarer
Mormor

Tack för en härlig dag.
Kul du tyckte om klädvalet. Pågen blir hur bortkämd med kläder som helst. Men kul e det. Kram

Svar: ja d blir han verkligen :) Men det är så mysigt så känns som om jag skämmer bort mig själv samtidigt :D
Johanna

2013-02-14 @ 17:59:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0