Vagn beslutet

Det blir fasta hjul!
Faktiskt Niclas som fick mig o inse att det är vad som är rätt för oss :) och Emelie ;)
 
Vi bor ju somsagt i en liten stad och jag är en promenixare, promenader är min motionsform. Jag kommer alltså ut o gå mycket samt jag kommer gå med Tindra till skolan o hem.
Framförallt nu på vintern är det ju snö på trottoarer m.m o vår vagn kommer plöja igenom galant.
Vi har en liten skog bara en bit bort, där planerar jag o gå
Vi har affärer ja o visst kommer jag överleva med min vagn där inne, den är inte alls tung möjligtvis i största laget då vi valde den rymligare vagnen. Men hur ofta ska jag gå där inne?
Runt hans ett år dag kommer vi behöva köpa ännu en vagn, med sulky style då väljer vi en liten nätt med svängbara hjul.
Då har vi två vagnar med olika syfte beroende på vad vi ska göra.
 
Hans första år kommer han ligga gott i sin mysiga stabila vagn o somna på våra promenader. Jag kommer ha lätt för o gå o en riktigt skönt vagn oavsett väder.
 
Känner mig nöjd med vårt beslut o längtar massor tills vi ska hämta hem vagnen, men framförallt vår premiär tur :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0