Vagn

Imorron ska vi inom o kolla upp detta med hjulen på vagnen. Jag är så himla velig på om vi vill ha fasta eller svängbara hjul.
 
Så imorron ska vi in o kika igen, vi har redan lagt en handpening på vår vagn, vi vill ha samma vagn men kanske ett annat chassi, det borde ju gå o ändra om det nu visar sig vi vill byta.
 
Jag tycker inte jag blir klokare heller när jag frågar andra om vad de tycker har funkat, nej jag blir bara mer o mer förvirrad. Så imorron blir det att åka in o titta efter helt enkelt.
 
Det visar sig imorron, hur jag sen ska klara att gå in i en bebis butik utan o köpa något får vi ju se sen.
10 dagar kvar till ullared
 
Önskar dock vi kunde ta hem dig :D


Kommentarer
Josefine

Tack för råden om filmning. Blev riktigt besviken för man fick varken ta egna kort eller filma. De är säkert rädda för att bli ditsatta för "felbehandling" eller liknande och vill säkerligen inte bli bevakade. Blev riktigt besviken, det borde inte vara någon annan än föräldrarnas val egentligen! Hyr många bilder fick ni? :) vad har ni kikat på för vagnar? Vi har kollat emmaljunga, både classic och nitro city men även brio go. Tycker också det är svårt med hjulen. Man vill ju ha frihet samtidigt som vagnen ska vara bekväm att köra i alla lägen! Hoppas ni blir klokare och hojta till om ni har några tips!! :) kram /J

Svar: Har du varit där?? :) eller du ringde o frågade? Vi fick 5 bilder, 4 profil o en på hans lille hand :D dem blev mörka så fick dem gratis, men jag tycker dem är jättefina o helt perfekta :D Vi har redan köpt vagnen, eller lagt handpenning ;) hämtas ju i Juni så har tid på oss. Vi har valt den största känns d som, men sen har vi ju platsen :D Emmaljunga Duo Edge Combi. Fasta hjul blir det, känner mig nöjd med det. Där kommer han ligga bra o sova gott inget skakande o skrangligt. Han har gott om plats o växa i + den är förjävla snygg :D Har ju faktiskt förstått att man kommer behöva köpa ännu en vagn efter året ungefär, en sulky typ, då kör vi på lätt o svängbart på det istället. Så har vi två vagnar med olika syfte, en maskin som klarar allt o en liten nätt som är lätt o ta med o gå i trånga utrymme. Det är iallafall såhär vi har tänkt o jag är nöjd med vårt beslut.
Johanna

2013-02-13 @ 13:50:13
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0