Besök!!

Igår fick vi besök, mycket längesen vi umgicks o man visste väl inte riktigt hur det skulle bli men snacket flödade och vi hade riktigt trevligt.
 
Vi bjöd på spagetti köttfärsås med ärtor, vilket Tindra älskar.
Hon är inte riktigt som alla andra barn haha, att äta grönskaer är hennes specialite, hon får alltid skålen med resterna så sitter hon o mumsar grönsaker till barnprogrammet. Henns matvanor för övrigt är kass kass kass och dagens jobbigaste moment. Men o se henne sitta o älska grönsaker som ärtor är helt fantastiskt. Speciellt då man vet hur mycket bra näringsämne det finns i dem.
Spagetti o köttfätrsås är en favorit som slank ner utan en enda tråkig stund vid middagsbordet. ahhh underbart
 
 
Vi fick en super fin blomma som inflyttningsgåva
 
 
haha shises nu har jag två o ta hand om :o                      hoppas den är stark ;)
 
Sen fick faktiskt lilleman sin första present
 
 
Inte nog med detta så hjälpte Vera mig att få lite personlig touch på bloggen :)
Lite skoj, har ju fått en hel del läsare så lite skoj nu att denna bloggen är mer vår :D
Jag är riktigt nöjd o har lärt mig massor om de olika programmen.
Riktigt mysigt o sitta två stycken o fiffla o kämpa för o få det att bli som man vill.
Inte helt färdig Vera skulle lägga in en sista del med bakgrunden. Sen är den klar :)
Tack så mycket för din hjälpa gumman :D
 
Hade ju faktiskt mer besök igår, min bror o hans fina tjej.
 Deras lilla flicka Molly på 11 veckor.
 
 
 
 
 
 
 
Efter massa bus och när det var dax att åka hem så snomnade hon i min famn :D
Riktigt söt busig liten tjej. Kolla bara nosen på henne, bästa puss nosen på lilla grisen :D
 
Hon är en Old English Bulldog, kommer bli en bamse tjej detta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0