Att jobba

Det har verkligen sina dagar. Vissa dagar är lätt som en plätt andra är verkligen en utmaning. Man är trött illamående o har huvudvärk. Sen blir det inte bättre av att man inte kan äta regelbundet som man ska vilket kroppen verkligen reagerar på nu.

Min huvudvärk och nästäppa tar verkligen kol på mig just nu. Ska ju till BM snart så hoppas så på att hon kan hjälpa mig.

Idag va en bra dag på jobb, älskar dessa dagarna.

Just nu fasar jag för o lägga mig då jag vet att kag med största sannolikhet vaknar med huvudvärk imorron.

Tandläkare är bokat, kan ju va så att det beror på mina intensiva nätter/drömmar och jag biter ihop.
Eller så är d väl hormonerna.



Kommentarer
Belovely

Har du känt av några spökveckor? Jag känner mig inte lika gravid de senaste veckorna, känns som magen stannat :)
Har också fått mkt huvudvärk, nästan varje dag o ibland hela dagen. Hoppas de inte beror på brist på nåt bara.
Skönt för dig du bara gått upp 1 kilo. Jag har nog gått upp 4 kilo :S vill inte bli för stor :)

Svar: Jag är helt klart inne i de så kallade spökveckorna, tror jag gick in i dem runt vecka 13 o jag e kvar där :) Min mage har helt stannat tycker jag o många gånger tycker jag att jag ser mindre ut, men det är nog bara för man snabbt vant sig vid luftmagen :) Men jag tyckte man såg stor skillnad på magbild v.16 och mage v.8 så nånting händer ju :) Ja huvudvärken är fruktansvärd, har också den varje dag i princip o ligger o lurar heeeela dagen, nästan så jag börjat få ångest för o gå o lägga mig då jag vet att på morronen är mitt som värst o då börjar allt om igen. Du får nog tänka på att du är ju jätte liten från start, nog df du fått mer än mig :) 4 kilo är ju helt normalt :D försök o njut av dina kilo, enda gången man faktiskt kan slappa lite med dessa kroppsideal o bara njuta... Sen får man ha ångest resten av livet :P haha denna världen är ju bara så underbar :P
Johanna

2013-01-04 @ 16:23:28
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0