Bristningar?!

 
Hadr det där sticket från bodyshop, som jag verkligen gillar + det luktar riktigt gott.
Meeen det var svårt o få jämt ut på hela huden.
Så jag gick o köpte en poolja att lättare kunna smörja ut på hela magen rumpan lovehandles och bröst.
Jag anänder även sticket och varierar på kvällarna.
Finns många olika oljor, men tycker de flesta luktar så starkt o inte alls gott. Denna oljan ovanför tycker jag lukta inte så värst mycket och den känns bra på kroppen!
 
 
Sen återstår det o se hur mycket min kropp klarar av :) Hoppas den är tålig. :P
Men annars så lär jag mig o leva med det helt enkelt ;)
With Love from my baby :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0