Bröst

Jag har de senaste dagarna börjat få lite ont i brösten igen, efter att ha haft en bra tid med fina snygga fylliga boobies. ;D
 
Nu när jag smörjde in mig så tittar jag o ser till min förvåning herreguuh dem är ju helt blåa.
Jag har sedan tidigare ganska ytliga blodkärl, men asså nu skojar vi inte på brösten helt blåa :P
 
Vecka 19
 
Bröstfakta!
 
Brösten börjat förbereda sig för att producera mjölk när barnet är fött. Mjölkkörtlar utvecklas under inverkan av hormoner östrogen och progesteron. Blodkärlen i brösten blir mycket tydliga, och det bruna området kring bröstvårtorna blir större och brunare.
 
Jag har gått upp en stl i bh stl. Mina vanliga är på tok för små.
 
Jaja haha kanske ingen info alla vill ta del av, men kan va kul för mig o ha sådan info i framtiden o kanske till nästa kid så man kan jäfmöra ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0