Egypten och Sommar

Om 4 dagar åker vi, jiiixe. Jag måste verkligen ta tag i packning. Vilka sommarkläder får jag fortfarande på mig? Som du e så är ju sommarkläder verkligen det lättaste.
 
 
Nya Zeeland
 
 
 
Filippinerna
 
Australien
 
 
Thailand
 
 
Grekland
 
 
Indonesien
 
 
Sommar sol snorkla (får ju tyvärr inte dyka som preggo) mys värme frukt mat vatten slappa skratta
 
Jag älskar och resa. Detta gör mitt liv komplett. Jag hoppas verkligen att jag och Niclas kommer kunna ha möjlighet att alltid komma iväg på något, men även lite större resor med våra barn.
Det är så givande allmänbildande och fantastiskt. Vill verkligen uppleva detta med min familj.
 
Nu när vi ska till Egypten handlar denna resan om att ta hand om varandra, Fira våra mammor, min mamms fyller 50 och det ska firas med bravur ;) ta det lugnt, mysa njuta andas ut återhämta krafterna.
 
Vi har en fantastiskt vecka framför oss.


Kommentarer
lillasyster/ moster

Wihoooo snaaaaart! Längtar hihi

2013-01-08 @ 08:37:38
Vera

Ha det underbart! Njut och sola för oss här hemma! Kramar

Svar: Kan ju inte riktigt sola då man lätt får solfläckar som gravid :/ så tyvärr kommer jag hem som samma blekfis som jag va när jag åkte haha :P MEN NJUTA ska jag verkligen göra!!!! Kramis
Johanna

2013-01-08 @ 18:22:09
URL: http://Veraskok.com
Vera

Jaha det hade jag inte koll på. Där ser man men Ehh du är i ett land där det är varmt. Får sitta under i skuggan och njuta av goda paraplydrinkar. Alkoholfria drinkar med andra godsaker i! NJUT NJUT! Kram

2013-01-08 @ 19:23:05
URL: http://Veroniiqe.blogg.se/juste


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0