Förtrollad

Min unge har totalt förtrollat mig. Jag kan inte sluta titta på honom. Titta på hans näsa, titta på hans läppar ja precis allt.
 
Man försöker få en bild av hur hans kommer se ut. Vem han kommer likna.
Vems näsa är det han har? Men det går inte :)
 
Jag verkligen Älskar dig
 
Hur kan man känna så mycket för någon man aldrig träffat? ja ni förstår kanske hur jag menar. Känslorna väller över o dem är så mäktiga.
 
Och sen min Niclas! Känslorna för honom märker jag ändras oxå. Jag känner mig mer som ett med honom, känns som om jag är honom evigt tacksam för det han har skapat tillsammans med mig. Han är verkligen den jag vill leva mitt liv med o dela allt jag har med honom. Han gör mig hel!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0