Gott nytt år

Hoppas ni hade en fin nyår. Det hade vi! Superbra kväll, med underbara vänner, jättegod mat, massa skratt, o såklart raketer o fest.
 
Jag drack massor med bubbel som smakade fantastiskt gott, som läsk ;) hehe Fint glas var ett måste.
 
 
2013 är här och har massor att erbjuda! Jag ser riktigt mycket fram emot detta året.
 
Hälsa familj kärlek vänner LYCKA = 2013
 
Igår kanske jag kände bebis. svårt o förklara med text hur det kändes. Idag tycker jag mig ha kännt lite till men är absolut inte säker. Har ju faktiskt inte den blekaste om hur det kommer kännas, men tror faktiskt det händer nu... Det återstår att se :D
Glad är jag iallafall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0