HOME

Nu kommer inläggsbombning :D
 
Vi är hemma och har haft en underbart vecka i Egypten! Hotellet va fantastiskt, vädert var perfekt, Sällskapet var det bästa.
Liten har njutit till tusen. Mycket mycket som händer med vårt lilla hjärta.
Jag känner rörlese varje kväll när jag lägger mig för att sova.
Kände lite extra rörelse när jag va i kalla havet, vid snorklingen va liten med nästan hela tiden :D
 
Känns som att magen har exploderat denna veckan :P Får väl se om jag kan få in en rättvis bild på det, för mina vecko bilder är inte så rättvisa o jag ser nästan samma ut
 
Den 15 Jan, (16+6) Frågade en okänd man om jag var gravid ;) hehe först blev jag lessen för eftersom jag var detta innebar detta att jag inte fick åka vattenrushikanorna i vattenlandet, men efter ett tag blev jag glad :P wohooooo man kan ju se att jag e gravid!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är lite av vår fantastiska semester!

På återseende min fina underbara familj!!!!
 
Jag älskar er!


Kommentarer
Josefine

Åh vad roligt att du är tillbaka, var ju så kul att det var någon som hakade på tråden på minbebis så fort och med sådan entusiasm också! :D Nu är jag visserligen bortrest upp till Sthlm en månad men det hade varit kul att kanske ses vid tillfälle om du hade lust och ork längre fram? Och vågade kanske man ska säga också, nätdejter är väl inte vanliga nu för tiden! haha.. Det var iaf en annan jättegullig tjej som hittade in till vår tråd också, från Lund! :D Men hon är väl inte lika grön som oss två då det är hennes nr 2 i ordningen :) Men roligt för det tycker jag! Hoppas inte det var alltför jobbigt att komma hem till vinterkylan igen! /Josse

Svar: Absolut, en dejt är jag helt med på ;) Låter som en fin ide. Hoppas du får en bra tid i Sthlm, tänk sen när du är hemma igen o klar med det har en hel månad passerat, vips. Kram på dig
Johanna

2013-01-20 @ 19:40:33
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0