Jobba i stan

Jobbade idag, så skönt o komma ut :D Även fast nu blir jag hemma ett tag till men är iallafall inte instängd.
 
Jag jobbade som reserv idag, mellan 6-13
Vilket innebär att jag befinner mig på centralstationen o hjälper till samt har telefonen när för att vara redo att åka ut om någon exempelvis skulle bli hastigt sjuk.
 
När man befinner sig i malmö såhär så måste man ju gå lite i affärer. Skulle köpa Mammabyxor jag kan jobba i. Meeen inte i närheten av så kul som att handla till lillen..
 
 
Ett måste i en grabbs garderob :P
 
Lite annat smått o gott fick han :) Gaaaadh det är ju verkligen så kul :)
 
 
Har hört mycket om detta att man boar när man är gravid. Tror faktiskt detta har börjat för mig.
Riktigt mysigt och jag älskar att boa!
 
Knopparna vi ville ha till byrån va slut på lagert o skulle inte helt säkert komma tillbaka, men kanske till våren :( Inte så kul så nu e jag ute på knopp jakt igen :P
 
Fick liv i Orkideen efter ett dödsläge på flera flera månader ca 8 kanske.
Känner mig stolt till tusen :D
Snacka om tålamod! :P
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna Retrolover Alm

Sv: Allt är bara bra med mig, hur är det med dig? Är ju redan i vecka 32 (31+0) idag. Helt sjukt. Ser att vi båda väntar små pojkar! Jättekul det med. (Obs hemligt med könet skriv det inte på bloggen).
Åh är så glad för din skull Johanna :) Så fina bilder och så härligt att läsa om hur allt går med graviditeten.

Svar: shises v 32 haha.. helt galet ju, det är ju för 17 snart dax för er att åka in o ploppa ut.. :P Hur känns det? Har du läst på jätteflitigt om förlossning o sådär?? Åhhh så du ska med få en liten grabb. Finns ju sjukt häftiga saker att köpa o ja jag kan verkligen inte sluta :P haha. Kul att följa dig med, klickar in nästan varje dag :P
Johanna

2013-01-30 @ 16:47:54
URL: http://retrolover.blogg.se/
Johanna Retrolover Alm

Jag har inte köpt någonting nästan än, har nog inte fattat riktigt trots att jag är i vecka 32. Men vi har fixat barnvagn, bärsele och säng nu iaf med sängkläder och sånt. Fast kläder och prylar har jag inte lagt ner några pengar på än :)
Jag läser på om förlossning hela tiden och försöker att ställa mig in mentalt på den värsta smärtan i mitt liv. Men konstigt nog är jag ändå rätt...lugn? Det är nog för att jag längtar ihjäl mig efter min lilla kille!
Har du köpt mycket saker?

Svar: haha ja jag är okkontrollerbar, köper hela tiden tycker jag. Fast kollar jag så tycker jag inte det är så farligt ändå. Hittar jag något jag gillar så köper jag det. Vi har oxå fixat vagn men sen inget annat av det stora. Jag gillar lite o handla redan nu, han blir ju ganska dyr vår lille kille :P hehe. Tänkte dra till Ullared o gå crasy nu i februari. Bärsele har vi oxå köpt förresten. haha tänk om han bestämmer sig för o komma lite tidigare. Beräknad BF = +-2 veckor haha. Jag har inte läst något alls om förlossning, men jag längtar :/ haha jag tycker det ska bli skit häftigt o ja visst har jag förstått det kommer göra ont, men det skrämmer mig inte. Längtar tills jag får se er lillplutt. Ska bli så enormt spännande o se vem dem blev :D
Johanna

2013-01-30 @ 17:19:00
URL: http://retrolover.blogg.se/
Johanna Retrolover Alm

Ååååh längtar också efter att få se din bebbe! Han kommer att vara så fin. Det känns bara helt skumt alltihop, du vet? Att bli mamma. Konstigt, ogreppbart. Jag fattar det inte.

2013-01-30 @ 17:45:55
URL: http://retrolover.blogg.se/
Johanna Retrolover Alm

Ps. In och kolla min blogg igen, har en tävling som skulle passa dig :)

2013-01-30 @ 17:46:34
URL: http://retrolover.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0