LyxKaffe

 
Igår va vi iväg o storhandlade!
Hade skrivit en meny för hela veckan! Detta blev by the way riktigt bra, vi har väl andrig direkt skrivit en hel lista med maträtter för varje vecka. Kanske är det därför vi aldrig tycker vi har något kul o äta, vi köper samma varje gång.
Denna gången blev riktigt bra.
Igår va det en kycklinggryta med grönsaker
Idag blir det mexicansk köttfärs
 
o.s.v
 
Iallafall, vi har länge velat ha en espresso maskin, o jag har alltid gillat designen på denna dolce gusto.
Igår va det på lager rensning på Ica Maxi för endast 649:- (ord. 1200)
Så vi slog till även om det kändes lite halfonödigt i dagsläget :P haha
Va ju egentligen en micro vi skulle ha och behöver.Men det kommer det oxå.
 
Snart dax för mig o dra till Tandläkaren. :( två sista hålen ska lagas, jag tar dem på samma gång så är min pina över. kommer dock bli bedövad i hela flabben då hålen sitter på varsin sida. Men jag får stå ut i ett par timmar helt enkelt. Sen dröjer det ett år tills jag behöver laga igen.
 
Snart vet vi förhoppningsvis kön på vår plutt, jag längtar, då ska jag handla något jättefint ♥
 
Har de senaste dagarna fått en känsla på en liten flicka?! Hmmm, jag som så länge trott en pojke nu.
 
Har börjat skriva en inköpslista inför Ullared trip. Som jag längtar tills dess o bara få gå lite crasy :D


Kommentarer
Mormor

Åhhh vad jag med vill shoppa loss till mitt lilla barnbarn..

Svar: Ja finns ju inget roligare än babyavdelningen :P haha vi har många gånger gått o tjuvkikat o längtat. Snart kan vi verkligen handla oxå :D
Johanna

2013-01-22 @ 14:34:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0