Mage v16

 
Hur mår jag?
Jag mår helt okej faktiskt! Måste säga att jag känner mig gladare och betydligt mer energi.
Trimester 2 är här :D
 
Händer massor nu
 
Hormonranden blir starkare tycker jag, ska försöka mig på en bild framifrån men det tar vi senare :P
har blivit bredare starkare och lite längre både upp o ner. :)
 
Kärlekshandtagen har blivit större o större och jag tycker mina kvinnliga former är formigare än formigast. Är inte så glad för dem :/
 
Vikten står nu stadigt på +1 kg :D Känns rätt bra faktiskt att jag äntligen lagt på mig lite iallafall, för visst vill man att det ska hända grejjer, o upp ska jag ju :P
 
Kan inte längre ha mina gamla bhar märkte jag idag ;) dem sväller över hehe. Får dra o köpa en till bh känner jag, en lite snyggare haha den jag har nu va akut köp när dem gjorde så galet ont o fanns bara i hudfägad, mindre sexig ju. Dock skön på jobb.
Måste säga att jag tycker jag har riktigt snygga boobies nu :D

Smörjer min mage rygg o rumpa varje dag ett par gånger, vet inte om det funkar men man vill väl göra vad man kan för att minska på stretch märken.
 
Cocoa Butter Moisturising Stick
Använder bland annat denna varje kväll innan läggdax.
Sen däremellan massa vanliga lotion o body butters :)
 


Kommentarer
lillasyster/ moster

wow! nu går de snabbt! hihi gud va kul detta ska bli!

2013-01-03 @ 11:11:00
Josefine

Den har jag hört ska vara riktigt bra mot strior!! ;) Måste också införskaffa en! :D /Joeeee

2013-01-08 @ 12:52:12
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0