Mage v17

 
Haha jag gick upp med Niclas imorse :P
 Syns tydligt på bilden att jag inte va helt vaken.
Jag gjorde typ allt blundandes så att jag skulle kunna somna om, en stund till :)
 
Vecka 17 är här.
över 40% har vi passrat
Det mest galna är att vi nu är inne i Graviditetsmånad 5
Shises vad hände där? Jaja men nu e jag väl i femte månaden då. ;)
Min tanke har alltid varit att man ska vara större än vad man är.
 
Älskar fortfarande att vara gravid! Tiden känns som att det går snabbt, väldigt snabbt, men sen tänker man på Juni och det känns som en evighet bort.
 
När jag trycker på magen så känner jag tydligt hur livmodern ligger och var den är. Har kommit högre upp, bara någon cm under naveln.
 
Evig tjattande om mina kilo hit o dit, men mitt + 1 är borta igen :/
Varför?? Frågade BM o hon bara skrattade åt mig o sa jag skulle njuta, som alla andra typ har svarat :P
En fix idee för mig säkert.
Ska inte snacka o önska förmycket, jag spurtar kanske i slutet o avslutar som min mamma på +35. hua, hoppas faktiskt man slipper så mycket uppgång, verkar tungt.
 
 
Nu ska jag verkligen börja plocka fram till resan!!!!


Kommentarer
Madeleine

Ditt kilo kommer säkert tillbaka ska du se ;-) Tiden går så fort fast ändå så långsamt tycker jag..

Hoppas ni får en riktigt härlig semester om vi inte hörs innan. KRAM

2013-01-09 @ 13:49:02
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0