Mage v19

 
Nu är vi inne i vecka 19 alltså. Shises. Snart halvvägs ju.
Samt vi är inne i den veckan som vi förmodligen får veta om vi får en dotter eller son i Juni :)
 
Jag mår fortfarande toppen :) Tror jag är extremt bortskämd egentligen, kan verka otacksamt när jag sitter o beklagar över att jag inget känner. Men vi vill väl alltid ha det som vi inte har o tvärtom.
Min rygg har varit bra i två veckor nu, inga problem alls faktiskt.
Snuvan är densamma o jag fortsätter ta nässpray, koksalt o sånt mög funkar inte för fem öre. Så vi får hoppas min näsa håller så jag slipper problem i framtiden. O att snuvan är väck efter förlossningen.
 
Jag går på toa i kissar typ hundra gånger om dagen, tror jag har en bebis som tycker det är kul o stampa på urinblåsan.  Kommer verkligen sådär akut o ändå har jag nästan nyss varit på toa.
Varje natt får jag gå upp iallafall 1 gång.
 
Jag väger fortfarande samma +-0 ?!
 
Vår bebis är stor som en Mango vid det här laget :) Bebisen har fått hår på huvudet och ögonbryn, naglarna har börjat växa fram (lite läskigt tycker jag, kraffsa runt med naglar :/ )
Fingrarna har ett unikt fingeravtryck :)
 
Jag gråter lite oftare igen, va en paus med gråthormoner där ett tag men nu har jag lätt till tårar igen, flera gånger om dagen kan det vara faktiskt.
 
Allt blir mer o mer verkligt. Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar tills Juni!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0