Mage v20

 
Då har vi kommit till vecka 20 :)
wow denna magen säger allt nu, Lillkillen växer jajamensann
 
Idag på jobb fick jag gå med uppknäppt byxor, tur man har mamma skjorta som döljer det. Men nu sitter även jobb brallorna för tajt.
 
Tycker han är lite snål med rörelser men men :P dem kommer väl.
 
Annars mår jag bra. Snart dax och träffa BM, längtar, då ska vi få höra hans hjärtljud för första gången.
Kommer även få min moderskaps intyg som ska in till fsk. Dax och ta tag i gravidpenningen (havandeskapspening)
 
Har hittat en bra hemsida som jag lätt kommer beställa hem grejjer från.
www.amazon.co.uk
många saker som är halvapriset, och beställer man över 40 pund kostar frakten inget.
tips tips!!
 
Jag kan inte sluta handla till honom, jag mår så galet bra av att handla till honom, riktiga lyckorus och jag tror det är för att det äntligen är min tur o få gå på babyavdelningen på riktigt, allt blir så verkligt. Sen går jag här hemma o matchar hans kläder och viker dem 100 gånger haha.
Sen får folk säga vad dem vill, vissa tycks ha lite problem med att man handlar och tycker det är för tidigt. well well, alla får göra på sitt vis.
 
Jag är fortfarande ständigt täppt i näsan, lever med min bästa vän nässprayen vid min sida.
 
 


Kommentarer
Josefine

Äsch då, shoppa på men ta rätt storlekar bara - det är ju helt underbart för tusan! ;) Jag fick själv tipset om storlekar efter att ha handlat måhända lite för mkt av de små storlekarna, lite trist. Så nu får vi bara hoppas man hinner få en liten en så man hinner använda allt! haha.. När jag kommer hem har jag förhoppningsvis och troligtvis mkt större mage än när jag åkte, det känns så himla kul! Då får vi ses, skulle jag se fram emot jättemycket! Snacka bebisar!! :D kram /J

Svar: ja absolut ska vi ses ;) Bara till att hojta när du är hemma o så igen. Jag kommer ju gå hemma redan från April så då har jag massor med fika tid. :) hehe. Jag har bara handlat en body o ett par byxor 2 pyjamas i stl 50, sen har jag bara stl upp. Niclas vägde över 4 kg när han föddes, så tänkte får man en sån stor kille så hinner han inte ens titta på 50 :P på UL i v 32 brukar dem ju få ett litet hum om hur stor han kommer bli vid födsel. Men sen skulle han vara en liten rackare så får ju Pappadra iväg o handla så han slipper vara naken ;) hehe. Har du handlat mycket i sthlm?? synd du inte vet kön, blir ju roligare o lättare o shoppa då, sthlm har ju stort utbud o NK är helt galet, dyrt men oj så fint o har ju dessutom rean nu. Längtar oxå efter bebis snack hehe Kram
Johanna

2013-01-30 @ 20:02:03
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Josefine

Du skulle bara veta! ;) Jag kan berätta vid tillfälle men jag började drömma rätt tidigt om det så jag har väl fyllt en del av sambons garderob med en massa fint som bara ligger och väntar på att bli tvättat inför!.. :D Tro mig, det är inte så svårt att köpa skitsnygga grejer trots att man inte vet tjej/kille, det finns hur mkt fint som helst!

Men det är klart vill man köra riktigt typiskt kill eller tjejstuk, ja då funkar det ju inte riktigt men jag tycker jag har hittat så mkt fint som skulle passa till både och så mig spelar det ingen roll. Plus att jag är mer nyfiken på att se hur den lille ser ut när den väl kommer ut än om det är kille/tjej! ;) hihi.. Är sjuukt nyfiken, jag trodde jag skulle fundera mer på kön men har känt ju längre tiden gått att det faktiskt är jäkligt oviktigt. Jag vill bara att den ska vara hel och fin och att allt kommer gå bra för oss när det väl är dags, det är det enda jag önskar och jag skulle vara så tacksam för det om det gick någorlunda bra under förlossning! Min fasa är att min sambon svimmar på vägen! Haha.. När jag vred mitt ena knä ur led senast för drygt ett år sen var han riktigt skakis och jag blev tvungen att hålla koll på honom medan vi väntade på att ambulansen skulle komma och lägga rätt det. Så när vi väl är framme vid förlossning hoppas jag att han är coolare och tryggare och kan vara mitt stöd ist! ;) Men det är klart, han är om sig och kring sig för att han bryr sig! haha.. SÅ det är väl på sätt och vis gulligt!

Vad tidigt du ska gå hem, eller? Jag har inte ens funderat på det där än, jag har kört på som vanligt fram tills nu men börjar väl känna lite smått i ländryggen/svanken att jag behöver träna. Sjukt irriterande att inte kunna gymma som vanligt när man är bortrest, tror man tappar en hel del på det tyvärr! Men ska tillbaka till gymmet så fort jag är hemma :)

Har faktiskt inte handlat något i Sthlm men jag kanske borde passa på! ;) Bra tänkt där, få se om jag drar mig in till stan till helgen och vandrar runt lite! Älskar Zara-butiker, de brukar ha såå snygga grejer, spec utomlands men kanhända har dom rätt mkt grejer här också. Vi får se! :D kram /J

2013-01-30 @ 20:45:43
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0