Myslördag

Vi har faktastiskt äntligen en lördag som är vår :) Nu har jag ju bytat jobbhelg så att jag och Niclas kan njuta av den sista tiden för oss själva samt hitta på spontana saker och umgås fritt med vänner och familj.
Niclas får dessutom egenttid med Tindra innan det är dax för honom att dela upp sin tid på två.
 
Idag ska julen ut här hemma och vi ska stor städa, på kvällen ska vi hem till Mamma och äntligen få träffa hennes kille! Ska bli mycket trevligt.
 
Storstäda, fint väder o jag inser åhh jag måste även putsa fönster bläää :/ Nackdelen med att bo vid vattnet.
 
Igår gick vi ut på dejt och va i höllviken på bio.
Jag hade alldeles för ont i ryggen för att kunna njuta av filmen o satt o ändrade ställning var 10 sek för att ryggen värkte.
Så jag vet inte om det var därför eller inte men jag tyckte faktiskt filmen va rätt seg o tråkig, även Niclas tyckte samma. Den som hade fått så bra betyg - Berättelsen om Pi
 
Nu sitter jag o myser i min sköna morgonrock, klickar lite framför datan, klickar på babyavdelningsåklart, lite inne på mamma kläder men det är ju inte i närheten av så kul som baby är.
En god kopp kaffe och solen lyser genom fönstert - jag njuter.
Huvudvärken är dessutom acceptabel - jag behöver änsålänge inte ta tablett, men jag känner hur den ligger o lurar. STAY AWAY!!
 
Detta med Kaffe tycker jag faktiskt är lite jobbigt. Jag har inte alls blivit sådär som tycker det luktar eller smakar äkligt. Nästan svärtom jag tycker doften är underbar o jag kan stå o sniffa ett bra tag.
Jag måste hejda mig varje dag för att inte dricka förmycket.
Jobbigt när man känner man är sugen på kaffe :/
 
 

Angående detta med att det kittlar till lite snabbt i magen - jag känner det fortfarande. Fortfarande svagt men faktiskt lite oftare. Men är ändå så osäker att jag inte vågar skriva ut det är bebis som sparkar o rör på sig.
Kan ju vara tarmar o annat skraffs som lurar.
Men något skummt pågår där inne ;)
 
Snart dax för BM :D :D Äntligen längtar mest till att få tid till RUL :P
Hmm har fått höra att man inte brukar höra hjärtljudet förren senare :/ Jag som hade ställt im mig på o få göra det hos henne nu. Jag hade fått höra om jag varit kvar i Malmö - Kanske de kör annorlunda i Trelle. Vi får se. Allt vi ska göra kommer ju vara som en överasskning. Annars ska jag faktiskt fråga om vi kan få lyssna lite.
 
Ellos Kids Svart/vit Byxa
 
Ellos Kids Svart/vit Body
 
Ellos Collection Denimblå Jeans Loose
 
Detta har jag valt änsålänge, ligger i min varukorg - har dock inte helt bestämmt mig om byxorna, tror inte jag tar dem utan fortsätter min jakt i affären där jag kan hitta ett par som verkligen sitter bra även i rumpan.
Jag älskar stjärnor o stjärn kläder är ett måset. Svart o vitt kan man lätt matcha ihop med både rosa o blått o vi har oss en liten tuffing :D


Kommentarer
lillasyster/ moster

Super fina kläder du hittar! hihih tiden går fort nu :D

2013-01-05 @ 16:40:03
URL: http://elinjepson.devote.se
Belovely

Jättefina stjärnkläder. Gillar det med. Var hittade du det?:)

Svar: Ja visst är dem söta, passar våra små tuffingar :) Har hittat dem på ellos.se
Johanna

2013-01-05 @ 19:06:00
URL: http://www.belovely.blogg.se
Rebecca

Jag är en av de som precis börjat smygfölja dig.. ;) Vill gärna också veta vart du hittade dessa supersöta stjärnkläderna?

Svar: OO va skoj :) En smygläsare ;) hehe Jag hittade den outfiten på ellos.se, hur tufft som helst ju :D
Johanna

2013-01-07 @ 00:32:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0