Nervös

Till tusen! Imorron är dagen är. shit ja nu är den verkligen här.
Vi ska på ultraljud.
 
Detta ul känns som en milstolpe eftersom nu är bebis färdig, nu ska den bara växa o tjocka till sig.
Att få se hur den busar runt inne i magen
H*n ska mätas ordentligt
 
Men även ska vi få se om vi väntar en dotter eller son.
 
Verkligheten i det hela öppnar sig.
 
Jag kan inte sova
Jag kan inte tänka på annat
Jag är lycklig
Jag är rädd
Jag är otålig
Jag är på vippen till lyckotårar konstant bara av tanken på vårt barn
 
Ett rutin ultraljud är verkligen här nu! Vi har kommit så långt, vi har tagit oss till halvvägs.
 
Vi längtar så efter dig lilla gryn!
 
Imorron imorron imorron, det ska väl inte ta så förbaskat lång tid????


Kommentarer
Belovely

Lycka till imån och hoppas bebisen visar upp alla sina delar :) längtar tills nästa fredag!

Svar: Tack gumman! Imorgon kommer vara en helt fantastisk dag :)
Johanna

2013-01-24 @ 19:12:48
URL: http://belovely.blogg.se
Madde

Lycka till :-) kram

2013-01-24 @ 21:46:55
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0