Orolig för mitt gryn

Sen vi kom hem från Egypten har jag inte kännt en enda rörelse :(
E d normalt med lite uppehåll?
Detta gör att dagarna till Ultraljudet är plågsamma. Vill bara ditt så jag får se så allt e okej.
Fan jag hatar när man hamnar i en sånhär orolig svacka, gör så ont i hjärtat o man kan verkligen inte tänka på något annat.
 
Jag har ju inte direkt några symtom på o vara gravid heller, vilket är jobbigt i dessa lägen. Annars är jag tacksa för att jag mår så bra som jag gör. Men just nu önskar jag mig massa teckan från min lilla älskling...
 
 
 
Lånar Niclas sköna mysbrallor!


Kommentarer
Josefine

Vad jobbigt!! Men det är säkert ingen fara, tror du inte att det hade lite att göra med omställningen att den lille rörde sig mer? Att den kände på sig att din kropp hajar till på att det varit annat klimat och andra rutiner och att nu när det är tillbaka till det normala så känns det lugnare igen? Kram /J

Svar: Ja det är faktiskt jättejobbigt. Men har fått många lugnande svar så jag känner mig bättre. Nog bara så att bebis har lagt sig i en position där jag inte känner h*n längre. Men kan mycke väl vara som du säger att vi har det lugnare runt oss nu. Kram
Johanna

2013-01-22 @ 11:34:12
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0