Pappa fick sig

En kick igår!
Det va bra drag i den sparken för jag kände den tydligt och sen kände ju Nic den! :D
wohooo
Nu ska bara stora syster känna, men det får vi vänta med tills han sparkar så hela magen rör på sig.
 
Tindra är jätte glad för hon ska få en lillebror, så mysigt o höra henne prata. Hon längtar efter honom o vill han ska komma nu. Hon frågar mig ofta vad han gör o så.
Varje gång jag springer på toa har hon fått för sig att det är för att bebis kissar, hon säger - Har han kissat i hålet  nu igen?
haha det är hon själv som tolkat det så, tror jag sagt att man är extra kissig för bebis i magen tar plats, o sen läste vi ju i en app för någon vecka sen att han börjar svälja fostervatten o där med måste han ju kissa...
Så hon har klippt ihop det på det viset.
Hon klappar ofta på magen och lägger gärna huvudet för o lyssna om han skrattar. :)
 
Igår tog jag o Niclas tag i ett projekt till lillens rum! Kommer bli sååå bra.
Min gamla svart byrå målas om. Från början har denna varit svart, glömde ta en före bild men ska nog hitta en bild på den nånstanns.
Idag ska vi iallafall måla luckorna, sen ska vi köpa nya handtag samt jag ska gör något litet extra på den. Jätte kul med eget projekt men oj va slitsamt :P
 
Längtar så tills jag börjat handla till rummet o allt annat för den delen, igår kunde jag inte finna ro i kroppen när jag skulle sova för jag bara tänkte på hur jag ville ha det o vad jag vill handla.
Tror jag kommer vara klar med hans saker ganska så tidigt, för jag kan verkligenm inte hålla mig :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0