Rörelsen är här

Idag kan jag säga rakt ut att jag har kännt bebisen, idag gick det inte o ta miste på :D
Hur kul o mysigt som helst!!

Älskade unge fortsätt rumla runt o busa! I love it!!

15+5 v 16

 

Det kändes som om en liten bubbla i mig sprack :/ haha svårt o förklara :P

Hände nu när jag kom hem igen, Niclas känner efter till tusen men det är omöjligt o känna utifrån. + det är så sällan o inte massa rörelse man känner så det går inte alls o pricka in. Han får nog vänta ett par veckor till.

Vänster sida har fortfarande en massa aktivitet, och det var där jag kände rörelsen, så troligt bis har väl bebis boat in sig på vänster sida.

 

Imorron är det dax för BM :D wihooo äntligen. Hoppas hon är mysig coh trevlig. Hon som ska följa oss nu hela vägen ju! Spännande.

 

Har upptäckt en rolig sak. Att spänna in magen går ju inte alls längre, nästan så jag tycker det är lite retligt och jag fortysätter försöka. Nu ser man ju rolig ut när man spänner in.

 

 
haha hel galet o ja det händer verkligen grejjer i magen, man ser ju tydligt att det har växt uppåt.


Kommentarer
Belovely

Haha såg rätt kul ut :) som en misslyckad redigering :) blir samma på mig, bulan vill inte följa med.

Rätt kul du skriver du kände rörelser för jag kanske med kände mina första idag. Men är inte säker. Låg på mage o tränade rygg o de typ bubblade konstigt i nedre magen, kändes som nåt va där inne. Hoppas jag känner det tydligare snart :)

2013-01-07 @ 22:58:26
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0