Simmat

Idag simmade vi tillsammans :D
Jag köpte klippkort och har bestämmt att 30 kortet ska vara slut innan bebis kommer ut.
Jag känner mig helnöjd med dagens insats. 1000 m simmade jag, låter kanske inte mycket, och ja det gick riktigt långsamt. Men betydligt bättre än vad jag trott. Jag har knappt rört mig något sen vi började försöka. Någon enstaka promenad har det blivit men det är allt.
Nu ska jag ju opereras imorron, men hoppas på att kunna simma igen om 2-3 veckor.
 
Mysigt och göra det tillsammans med älskling oxå, som förövrigt är ett vattendjur. Han har varit simmare sen barnsben så kan ju inte ens räkna hur ofta han simmade om mig haha :P
Han hoppas på att lillen ska bli intressrad av att simma, vi får väl se.
 
Wish me luck för imorron, jag är nervöööös...
OP kl 7.15
 
bra tid då jag inte får äta eller dricka innan, bra för en gravid kvinna :P
efter op kommer Emsan o Jolie o hämtar mig, fina som hjälper mig.
Sen ska jag äntligen få gosa med bästis och guddottern, det var bannemej aldelles förlängesen.
Lilltösen växer för snabbt!
Sen när Niclas slutat kommer han upp en stund sen åker vi nog hem o tar en lugn fredagskväll med film.
Tänkte även köpa knoppar på ILVA med oss hem så vi kan bli färdiga med hans byrå o jag kan Boa den sådär 111tusen gånger... :P


Kommentarer
Josefine

Lycka till imorgon! Håller tummarna för att allt går väl! :) kram /J

2013-01-31 @ 21:18:12
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0