Stor dag igår

25 Januari 2013
 
Som ni vet fick vi se vårt fullt friska fina pojke.
 
Meeeen igår kväll började han o buffa på mig riktigt ordentligt. Flera stycken efter varandra o man kände tydligt han va in action.
Lite häftigt o overkligt att det bara börjar sådär en kväll.
Hur mysigt som helst. Tyvärr lyckades vi inte få in en ordentlig buff till pappa han kände bara något lite men är fortfarande inte helt säker.
 
Inatt är första natten på länge jag sovit riktigt bra!
Jag har drömt så fint, jag har drömt om vår pojke hela natten.
Jag har sovit länge och riktigt gott, inte en enda mardröm.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0