Tandis

Tandläkare check! Men otroligt nog ska jag dit igen 2 gånger i februari. hua!
 
Två hål lagade idag, Bedövning deluxe i min mun just nu! Riktigt obehagligt.
Tre sprutor fick jag idag :/ urk
1 höger nedre
2 vänster uppe
 
Betyder att jag är bedövad hela näsan ner till hakan
tungspetsen ner till halsen
 
Inte så värst skönt o bara dricka är en projekt, o jag e töööörstig. Jag proppade i mig mat innan så jag inte skulle bli hungrig nu iallafall!
 
Vi har en Magsjuk Tindirs hemma, nu ska vi krypa ner i soffan o mysa till film. Pray for us att ingen annan blir sjuk nu.... gaaah
Har ju så mycket att göra nu med alla besök med bebis samt min Operation.
Allt inom ett par dagar dessutom så jag har inte tid o bli sjuk.
 
Iallafall fick jag även konstaterat att jag slipat ner mina tänder, därav kan det stämma att min huvudvärk kommer från att jag spänner ihop mina käkar.
Bettskena ska göras till mig, så nu blir det besök så jag får en efter mina mått. Hoppas nu detta hjälper hade varit sååååå skönt.
 
 
 


Kommentarer
Lillasyster/ moster

Hehe jag ska dit på måndag! :o

2013-01-22 @ 20:11:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0