Vaken Bebis

Igår när jag kom till jobb för att sova, så ligger jag i ett litet litet rum utan fönster. Helt mörkt o knäppt tyst!
Jag har inget o göra så jag plumsar ner i sängen direkt.
Så fort jag kommit till ro märker jag shises här händer grejjer nere i magen. Vaken jajamensann.
Jag sätter handen på magen o märker hur lite nästan söker efter handen.
Roligt, va rörelser ett litet tag. Så häftigt. Blir ju definitivt mer o mer än bara ett litet fladder.
 
Så nyfiken på RUL o få se hur stor liten blivit o vad h*n väger m.m. Tillräkligt stor för att mamma ska känna iallafall :D
 
Nu väntar Niclas med spänning på att liten ska bli stark nog så han oxå kan få känna!
 
Magic moment.
 
Imorron åker vi till Egypten, Packning är i princip klar! Bara nececär o så som ska bli klart!
4 imorron bitti kommer taxin!
Väder prognosen visar värme på ungefär 25 grader, perfekt!!!
 
wifi på hotellet så ska verkligen försöka uppdatera här lite :)
 
Trodde kallelsen skulle kommit idag, hoppades massor på det. MEN ICKE! Lite störigt för nu vet jag att jag kommer tänka massor på vilken datum vi fått o hoppas att det passar in i vårt fullspäckade schema.
Däremot kommer vi ha ett fint brev att komma hem till ;)
 
Ha en fantastisk vecka! Varma Kramar från oss :D
 


Kommentarer
Josefine

Åh så mysigt, skönt med sol och värme i denna kyla också! Ha en jättefin semester! /J

Svar: Ja åhh det ska bli sååå skönt! Som jag ska njuta koppla av o bara vara! Läsa bok, bada o umgås med familjen! Känns helt perfekt o åka nu i v.17 oxå! :D Tack så mycket!! :D
Johanna

2013-01-11 @ 20:08:36
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0