Vår Son

 
Här är vår fina underbara helt perfekta son. Jag är helt stört förälskad i honom.
Längtar massor nu tills Juni då han kommer tillll oss.
Vi blev flyttade till BF 25 Juni
 
Min livmoder ligger i bakvägg mot ryggen och allt ser bra ut
Vår son är alltså idag 18+2 veckor gammal
Vi fick tydligt se hans hjärta med fyra hjärtkammare
Hjärnan såg fint ut och innehåller såklart allt den ska ;)
näsa läpp o allt såg fint ut
Mätning av bem m.m va bra
vi fick se fem fingrar och tår på båda händer och fötter
 
Han ligger långt nere och där ligger han bekvämt, ville inte direkkt flytta på sig denna gången heller :)
Han låg o klappa på sin lilla kind
 
Efter mycket om o men fick vi fram snoppen :)
Niclas såg den på en gång o bara ler stort o säger till mig, Ser du?
Jag såg inte haha hänger inte alls med i orientering utan måste bli visad.
Efter ett tag visar hon mig o jo visst såg jag då oxå att det stack ut en liten rackare
 
Jag började gråta som ett litet barn, av lycka jag skrattade o grät om vartannat.
 
 
Här har vi hans lille hand :) Vink vink
 
Detta är helt otroligt häftigt, tänk jag ska få en liten son.
Niclas fatta inte haha hans som va så bombis på en dotter, han bara satt o skrattade.
Sen när vi kom ut sa han - Detta blir verkligen något helt nytt, jag kan inte en pojke :P Han är överlycklig för att få en son.
 
Jag bara grät o grät o grät haha kan inte ta bort min fån smile o ja jag bara tårar upp totalt genom o skriva här.
Vi åkte inom Mobilia för o köpa något tufft till honom.
Då när jag stod i kassan o höll hans kläder så började jag gråta igen haha :P
Jag är så glad!
 
Just det när vi körde in till Malmö så sa Niclas - Shit om vi får en son så såg jag honom precis, jag fick en bild framför mig när han sprang och log mot oss, svart hårt o en vilding. Hans utseende och leende påminde om honom själv :)
 
 
Mamma köpte denna tuffa jackan att ha på sommaren
 
 
Pappa köpte denna bodyn i härliga färger
 
 
 
 
 


Kommentarer
Louise

Gumman! Ännu en gång, grattis och sååå roligt att ni ska få en liten pojke! Oslagbar känsla du har nu :)! ❤

Svar: Tack så himla mycket :D Ja känslan är helt klart oslagbar! <3 <3
Johanna

2013-01-25 @ 18:04:34
Belovely

Ååh vad kul o läsa. Blev nästan med ledsen av att bara läsa detta. Vilken känsla att få veta könet o se den lille där inne. Får hoppas de såg rätt kön nu också :) blir en stor omställning sen annars. Jag tror med vi kommer få en son. Men då blir de väl en dotter bara för det :)

Svar: Jag kan själv sitta o läsa vad jag skrivit o ja då gråter jag igen, haha kläderna ligger inne på sängen o varje gång jag går in där e d som om jag gör en liten dans inombords av lycka. Snart ska ni få veta, att veta är så häftigt. :D
Johanna

2013-01-25 @ 18:56:12
URL: http://belovely.blogg.se
Josefine

Oooh, man kan aldrig få för många GRATTIS!!! ;D Så skönt att veta att allting ser bra ut och är fint med den lille! Själv ser jag fram emot 19 februari, då ska vi få se vårt lilla mirakel - overkligt!! :D njut av lyckan, så glad för er skull!! Kram /J

Svar: Tack så Jättemycket! Lyckan är helt total o jag har drömt om honom heeela natten! Första fina natten på evigheter, fin dröm :) Ska ni ta reda på kön om liten vill visa? Kram
Johanna

2013-01-25 @ 22:41:00
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Madeleine

GRATTIS! Vad roligt :-D Skönt att allt såg bra ut. Kram

Svar: TACK :D det känns verkligen som om 2013 är pojkarnas år. Ja jätte härligt o bara titta när hon kolar po pekar o säger det ser ut precis som det ska o va fin han är o så. Man blir verkligen lycklig!!
Johanna

2013-01-26 @ 09:31:31
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se
Josefine

Nej bägge två känner att vi vill låta bli tills den lille kommer. Jag kan väl känna att det är dumt och bygga upp en bild runt om det blir en flicka/pojke ( för jag tror iaf jag skulle kunna göra det ) och sen kommer det ut en helt annan person än man föreställt sig i huvudet. Haha.. Förlåt, det låter djupt flummigt men lite så tänker jag. Och nyfiken som jag är tror jag det kan bli en drivkraft under förlossningen att verkligen vilja få ut den lilla för att man är så sugen på att få se vad det är för person. Sambon är bara glad om den lilla kommer ut hel, frisk (kanske inte så) ren men ändå! Fullt utrustad och utan komplikationer :D

Jag är inte så mkt inne på typiska tjej/killgrejer heller utan har under tiden jag handlat (för det har jag inte kunnat låta bli) valt sånt som jag tycker speglar en bebis, en del färgglatt och en del mer neutrala färger. Det finns ju så mycket fint i beige, vitt, ljusbrunt så alt finns ju. Har du börjat handla en del? Det är väldigt svårt när man väl börjar men såå roligt! Längtar verkligen såå mkt tills vi får se vår lilla också, ska bli så spännande! :D men det känns som evigheter kvar, en hel månad eftersom vi fick skjuta på det en vecka pga min praktik! Har han börjat snurra igen den lilla? :D hoppas allt är bra annars! Kram

Svar: Bra att ni är överens :) Vi var oxå helt överens. Mycket p.g.a Niclas dotter som va totalt insnöad på en lillasyster, nu är hon jätte glad för en lillebror o hinner vänja sig vid den tanken. Sen jag tycker ju det är skoj med att kunna få det riktigt grabbigt :P Men det viktigaste va ju som du säger att se så liten är frisk o mår bra, och det gör han puuuh!! Jag har handlat lite till nu sen RUL, vi firade :P haha gjorde samma efter KUB testet. Men sen försöker jag hålla mig. Tänkte försöka köpa mycket i ullared. Men jag har inget emot att handla redan nu och förberedda mig för hans ankomst, blir det inte så dyrt med allt på en gång. Jag väntar ju honom inte att det ska hända honom nått, som vissa har som skrock grej att inget handla. Så vill inte alls jag tänka mår man ju bara dåligt.
Det är full action på honom nu o jag känner honom tydligt, har kännt honom massor idag oxå, sambon suckar för han slutar alltid buffa när han säter handen där :P haha men han ska nog få känna han oxå inom sin tid.
Hur har du det i sthlm?? Läser i din blogg det är full rulle.

Kramis
Johanna

2013-01-26 @ 10:41:05
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Baxxen

Åhh va underbart!! :) Stort GRATTIS till er och den fina son som ni väntar.. :)


Svar: Tack så mycket fina fina du :)
Johanna

2013-01-26 @ 13:20:07
Z

Weeeeeeee!!!! Boys Rock!! :)
Så härligt att ni fick se och bekräftat!
Grattis till er båda och till stora systern också ;)
Puss!!

Svar: Oh yes they doooo :D Vi längtar så efter honom
Johanna

2013-01-26 @ 21:44:23
Sandra

Åhh vad underbart att allt såg bra ut! Kul med en liten kille! Kram

Svar: Ja vilken lättnad det var o se, o så sjukt coolt hur mycket man kan se. Jag är imponerad, satt typ med öppen mun hela besöket haha :P
Johanna

2013-01-26 @ 22:05:14
URL: http://sssandras.blogg.se
Josefine

Åh vad roligt! Det är det, det är det. Värst var väl att jag skulle hem och jobba i helgen, det tar en del på krafterna. Men det är som sagt bara tillfälligt, tre veckor kvar sedan är jag hemma igen. Jag längtar och då är det ju också dags för RUL, dubbel lycka! :D Då får vi ses vid tillfälle tycker jag! Kram /J

2013-01-26 @ 22:43:45
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0