Växer ??

Hela dagen från det att jag gick upp 5 imorse o fortfarande nu när jag skriver känner jag massor av denna molvärk.
När jag hostar eller sträcker på mig gör det ont.
Man är hård längst nere i magen där bebis befinner sig och idag kan jag verkligen känna när jag ligger ner hur den har växt uppåt.
Känns jätte mycket på min vänstra sida, även när jag bara ändrar sitt ställning eller så.

Vår inskrivning närmar sig o på tisdag är det ju äntligen dax. Jag längtar nog allra mest till RUL då vi får se den lille krabaten som förhoppningsvis visar oss om det är en flicka eller pojke. Att jag är så nyfiken går knappt en stund utan att jag tänker tanken o undrar.

Igår fick jag niclas brossan o camilla träffa mammas kärlek, riktigt fin kille verkar han va och jag är så glad för min mammas skull, mamma nu är det din tur :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3934644/images/2013/pic_50e9b94bddf2b341f164d1fd.jpg" class="image">



Kommentarer
Vera

Vera tror kille

2013-01-06 @ 21:20:50
URL: http://Veraskok.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0