7 veckor BVC

Idag va begav jag och Matheos oss till BVC, vårt första besök :)
Har inte blivit av pga, sjuklingen, kass bvc o semester tider.
Nu har vi bytat bvc o de ringde upp på direkten o ville träffa oss, samt bokat in oss för ytterligare 4 tider. Så det känns kanon att vi bytat!
 
Vår Sparv växer som en tok!
 
Nykläckt Matheo
 
3060 gram lätt
48 cm lång
33 cm huvudomfång
 
Matheo 7 veckor senare
 
4710 gram
55 cm (1 cm i veckan)
37 cm hattmått
 
underbart och helt klart förståligt att kläderna är för korta :D
han har förövrigt nu 56 i det mesta och jag har fått rensa ut massor med pyttekläder :/
 
Vi kom i tid :) 14.00 skulle vi vara där, 13.55 klampar vi in svettiga båda två.
 
Har har slutat somna i vagnen eller nestet, nu somnar han enbart i bärselen, tack gode för den.
tar 30 sek se har han släckt ljuset o somnat. Jag kan hyffsat fritt göra saker, dock aldrig det som jag behöver haha, men det får man ta.
Antar de går igenom dessa perioder, verkar så när man läser hur andra har det.
 
utvecklingsfaser, växt spurter, klängapa, gnällspik, mammig, ja de flesta verkar få uppleva det i olika former.
 
Idag kom min träningsbok :D Wihoo, äntligen nu kör vi :D
Även alla foto vi ville ha på print kom idag, hela 3 paket fulla med bilder (dock togs alla i dubbleter)
så nu har jag o göra, haha inte nog med att man ska välja vilka som ska tryckas ut, nu ska de in i album oxå! Något man måste ta tag i omgående känner jag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0