Bebissuget

Jag va ju riktigt kaxig innan och trodde jag skulle vilja ha mina bebisar väldigt tätt, typ nästanm trodde jag att jag ville börja så fort det gick. Detta suget kan jag ju säga har lagt sig. Även om mitt sug efter att få mina barn inom ganska nära tid ändå finns kvar. Dock inte alls så tätt som jag först hade tänkt :P haha
Inte för att Matheo är jobbig eller krävande, tvärtom.
Mer för att jag vill njuta av detta, inte vara gravid just nu (pust o stånk)
 
Ändå kan jag inte sluta tänka tanken av att jag längtar tills vi ska börja försöka skaffa syskon.
Hela proceduren med Ägglossing
Köpa gravtester och ivrigt ta testen alldeles för tidigt :P
Den eviga väntan
Känna efter om man har symtom
Ta reda på om det är flicka eller pojke (eller ska man kunna hålla sig till nästa barn o låta det vara osagt till förlossning)
 
Ja det finns många sköna scenario med att bli med barn som jag verkligen längtar efter. Ganska galet va?!
 
Sen detta med förlossning, ja ännu är det nog för färskt, MEN jag vet jag kommer vilja göra det igen, japps inte alls rädd men ännu inte taggad :P hehe men det kommer komma för det va verkligen grymt häftigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En fantastisk resa som man får gå igenom
 
 


Kommentarer
Susanna

Sååå fin mage du hade :) tänk vilken resa vi gick igenom. Minns dagen som om den var igår, vi satt hemma hos oss då ni berättade den glada nyheten och då kunde inte vi hålla oss heller. Därefter har vi följt varandra med äggtest, gravtest, olika känningar, ultraljud, samma barnmorska och det mest osannolika var att vi träffades på bb med våra prinsar. Får tårar i ögonen bara jag tänker tillbaka på de 9 månaderna som vi följt varandra. Och nu har vi en ny resa tillsammans med våra gossar :)

2013-07-15 @ 17:19:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0